Hey Flygirls (:
Dejligt at se at I blir' ved med at komme med forbedringer til siden!
For mit vedkommende, kan jeg kun sige at jeg synes at det kommer til at se bedre og bedre ud (:
Dog er der en lille ting der irriterer mig gevaldigt. Jeg synes at det er kanon fedt at I har lavet Test dig selv sektionen, men hvorfor er alle test hetero-præget? Jeg ved godt at denne side også er for biseksuelle, men først og fremmest er dette jo en side for piger der kan lide piger. Derfor irriterer det mig når jeg bliver stillet spørgsmål i "Er du en god kæreste?" f.eks., hvor svaret forudsætter at min kæreste er af hankøn.
Et eksempel:
Sp. 4: Din kæreste bliver småsur og jaloux på grund af en af dine mandlige venner. Hvad gør du?
1. Fortæller ham at han opfører sig upassende, og giver ham tid til at køle af.
2. Ignorerer ham - sådan er han hele tiden..
3. Flipper ud over hvor mange kvinder han selv kender.
Det samme gælder også for "Hvem er din drømmefyr?" ( need I say more? s: ) og "Har du sexappeal?".
Jeg ved at man blot kan ignorere det og indsætte 'hun' (hvilket jeg også har gjort i disse tilfælde), men synes nu at det ville være meget bedre at ændre spørgsmålene, samt svarene, så de passede ind på denne girl-loving side (:
Ellers skal I have mange tak for denne herlige side (:
//end of rant dx hehe.

Anonymus 23 år, Østjylland Skrevet 09/06/2008 19:54 Jeg har også tænkt på det. Det passer simpelthen bare ikke ind på denne side :o)

Novella 25 år, Vestsjælland Skrevet 09/06/2008 22:21 Hej,
Jeg ville bare lige piontere at dette er en "veninde" side. Ikke en dating site for homo- eller biseksuelle. Men alle er selvfølgelig velkomne, uanset seksualitet :)
Rebecca

xfaake 21 år, Midtjylland Skrevet 09/06/2008 23:38 Not-an-angel: så har jeg taget utrolig meget fejl, for da jeg lavede en bruger stod der at det var for piger som kunne lide piger.

Novella 25 år, Vestsjælland Skrevet 10/06/2008 08:28 #3: Hej,
Det tvivler jeg på. Som flygirls tidligere selv har svaret (på det samme spørgsmål) så er dette en side for veninder. Det var måske ENGANG en side ala girlfriend. Men det er ændret :)
Man kan se det på hele siden, at nu er det altså ikke længere en pige/pige side. I test's f.esk. Man kan vist heller ikke søge kæreste herinde mere. Så sorry to tell ya ;)
Jeg er selv moderator, og jeg skal slette alle billeder der viser noget som helst frækt eller som bare er a erotisk karakter. Men jo, i starten var den nok mere girl/girl :) Så ændrede de udseende og hele moletjavsen og samtidig ændrede de (åbenbart) målgruppe, Eller hva man kan kalde det :)

Jeg må give xfaake ret. Dette kommer også som noget af et chok for mig! For da jeg lavede min bruger VAR dette et dating site. Som overskriften lød: Flygirls er dating for piger der kan lide piger.
Jeg undrer mig også over hvorfor dette ikke er blevet blæst mere op? Eller måske er det bare mig der er gået glip af noget? Men et sådan skift fra én målgruppe til en anden, synes jeg da er ret betydnindsfuld. Især når lige præcis en gruppe som lesbiske ikke har mange andre alternativer ellers end girlfriend.dk, som ikke en gang er adskilt fra boyfriend.
Jeg vil ikke lyde vred, for det er jeg ikke, jeg er blot meget ærgelig over denne udvikling. Især når jeg kan se at Flypeople har valgt at lade Flyguys.dk kører som den altid har, nemlig online dating for fyre der kan lide fyre.

#3: I dette tilfælde har du jo så ganske ret (: Så du har ikke taget fejl, ingen tvivl i det! Det er der ikke noget "måske" omkring, for dette var en side for lesbiske, biseksuelle og nysgerrige. Flygirls har 'bare' taget et imageskift.

Novella 25 år, Vestsjælland Skrevet 10/06/2008 12:43 Faktisk kan jeg ikke engang huske at der stod noget om at det var en dating side da jeg oprettede mig. Jeg lavede i sin tid min profil herinde fordi jeg så en annonce på netdate. Hvor der stod find nye veninder eller noget i den stil. Men jo, mit indtryk var også at siden var girl/girl dengang :) Jeg kan ikke huske så meget fra før de lavede flygirls om. Men jeg ved at jeg da i det mindste har ret i at det er en veninde side nu.
Jeg så faktisk en artikel i det der matas blad "skøn" hvor de også kaldte denne side for en dating side for bi- og homoseksuelle så no wonder ingen kan finde ud a hvem de rent faktisk henvender sig til herinde :)

xfaake 21 år, Midtjylland Skrevet 10/06/2008 17:46 #4: ja, det har jeg godt lagt mærke til - altså at man ikke kan skrive man søger kæreste. hm, egentlig underligt, som #5 også siger at det ikk er "blæst mere op"

Well, jeg søgte dating sider for homo'er i tidernes morgen og da poppede dette site op, jeg forstår så at de har ændret det siden, men jeg tror det der går os mest på, er at de ik har fortalt os HVORFOR det er blevet ændret? Faktisk har de slet ik officielt sagt det er ændret, det måtte man selv gætte sig til, ved små ændringer hist og her, som fx at man ik længere ku søge kæreste. Hvad er det for en måde at gøre det på? Sådan luske rundt med det.
Er vi lebber og bi PIGER ik gode nok til at ha vores eget dating site? Er der noget galt i det lige pludselig? Vi har jo ik et sted bare for os, kun girlfriend og det er ik videre seriøst, der var dette et rart pust og alm tøser har jo en milliard VENINDE sider allerede, hvad skal de met et til? Især når der er sådan en mangel på seriøst dating sites for homoer?

Jeg er så enig med både #8 og #9. Jeg kunne virkelig også godt tænke mig at se en form for officiel thread herinde fra Flygirls af. Det synes jeg ikke er for meget forlangt? Tvivler endda på at de fleste af pigerne herinde overhovedet er klar over denne udvikling. Derfor kunne en officiel udtalelse fra Flygirls være rar, så vi måske også kunne få forklaret hvorfor siden pludselig har taget dette skift, som She's Got Spunk også nævner.

Novella 25 år, Vestsjælland Skrevet 10/06/2008 23:51 Næ, jeg aner heller ikke hvorfor de har ændret det herinde. Og syntes da også det er synd. But what can you do ;)
Jeg håber snart der kommer lidt mere gang i den herinde. Det virker som om siden mere eller mindre får lov til at passe sig selv. Forstår i ? Der sker intet. Ugens spørgsmål er ikke blevet ændret i evigheder. Toplisten er oldgammel. Og der er stadig ingen chat. Sys det for dårligt. I mean, Smilyerne virker ikke engang .... :@

BoxingGirl 16 år, København Skrevet 11/06/2008 06:52 Første gang jeg skriver i en debat :)
Men jeg oprettede min bruger igår, og jeg anede ikke det var (eller har været) et site for bi/homo piger, og fandt heller ingen steder det stod *s*
Man kunne også vælge hetero-seksuel som seksualitet, og jeg var 110% sikker på det var et community site for piger/veninder, så hvis de har ført sig frem som et site for bi/homo - så gør de det ikke mere..

xfaake 21 år, Midtjylland Skrevet 11/06/2008 11:31 #9: helt præcist. kunne ikke være mere enig!
#11: det har du helt ret i - det irritere mig også meget, at der ligesom ikke rigtig sker noget. det giver ikke rigtig en lyst til at blive ved med at besøge siden

12: Nej ikke mere, men de fortalte ik engang at det var blevet ændret. Det måtte vi selv gætte os til og der har ik været et ord fra flygirls themet siden. Der sker intet på siden, som de andre siger, det eneste nye er bloggene, som jeg i stor grad står for, sammen med et par andre.

Novella 25 år, Vestsjælland Skrevet 11/06/2008 16:33 Jamen, lad os da håbe at flygirls læser dette :) Jeg har skrevet til dem men intet svar.

Frøken DJ 25 år, Århus Skrevet 12/06/2008 20:05 Hejsa piger.
Jeg er også ret ny herinde - og jeg mener faktisk, jeg fandt det på google under en eller anden "overskrift", som havde lesbisk/biseksuel klang... Så må indrømme, jeg oprettede mig en profil, fordi jeg troede, det var en mulighed for at møde andre piger, som havde de samme "tendenser" som mig. :) Så lidt *paf* over denne tråd...

xfaake 21 år, Midtjylland Skrevet 12/06/2008 20:44 #16: det er de fleste piger herinde også helt klart, men det ser desværre så også ud til at der kommer flere som ikke er.

BoxingGirl 16 år, København Skrevet 12/06/2008 22:38 #17
indrømmer gerne jeg ik er *s* men håber da der er plads til mig alligevel *s*

Novella 25 år, Vestsjælland Skrevet 12/06/2008 22:48 #18: Selvfølgelig er der det ;) Som sagt er det jo ikke en dating side selv om det måske engang var. Så der er plads til alle...

Ripley21 33 år, København Skrevet 13/06/2008 09:44 Kommer lige med et gæt på, hvad der ku være sket her på fly...
Det her site er fyldt med reklamer for alskens firmaer, produkter, film osv., for at sælge mange reklamer er man jo nødt til at have en masse brugere af siden. Og ja, der er jo ingen tvivl om, at man får flere brugere, hvis kvinder med ALLE seksuelle orienteringer kan benytte sitet, samtidig har flypeople måske ikke været interesseret i at miste de første kunder, som formentlig har været her for at finde en kæreste af samme køn....så ja, det er vel derfor bare smartere ikke at annoncere noget. Vi, der er bi'er elle homoer, bliver her jo, fordi der pt. ik rigtig er noget andet sted på nettet.
Og så kan man dertil sige, at det virker som om, der er skåret ned på personalet indenfor opgradering af siden, og det primære arbejde ligger i at sælge reklamer og lægge dem ind på siden, for sjovt nok bliver de jo skiftet ud regelsmæssigt;)
Så tænk over hvor elendigt det er, at de ikke engang udskifter ugens afstemning, toplister og lignende (som har været de samme i månedsvis), når nu de alligevel lige er her for at skifte reklamerne. Og at de ikke har et sted udover debatten her (som vi vist er garanteret, de ikke læser), hvor man kan komme med argumenter for ændringer (bl.a. har rigtig mange prøvet at komme igennem her på debatten med håbet om at få en chat op at stå).
Alt i alt, det er fristende at tro, at på nuværende tidspunkt har flypeople opnået det de ville, en masse registrerede brugere, som gør, at de kan sælge reklametid herinde.
Og selvfølgelig skal de sælge reklamer, ellers overlever siden jo ik, men lige nu og her føles den rimelig død og forladt at dem, der engang arbejde på den!

Novella 25 år, Vestsjælland Skrevet 13/06/2008 17:36 #20: Det lyder sgu meget rigtigt ;) Det havde jeg slet ikke tænkt...

bisextøsen 38 år, Vestjylland Skrevet 13/06/2008 20:30 Har haft min profil i rimlig lang tid og jeg oprettede den fordi det var en side for piger der kan li piger....men så kan det da være derfor min postkasser har været lidt tomt det sidste stykke tid :-(

"Flygirls" opstartede deres site med MASSIV reklame på boyfriend/girlfriend og de lavede samtidig sitet for bøsserne/bi-drengene "Flyboys".
Reklamen var soleklart påtænkt homo'er og bier, og KUN dem.
De gjorde meget ud af at få dem fra boyfriend over på flygirls og flyboys.
Jeg oprettede dengang det startede.....og blev utrolig pissed da de pludselig efter et stykke tid (jeg har glemt hvor længe) ændrede hvem sitet var tiltænkt.......nu er det så et pige-univers for alle piger inkl heteropiger........!
Jeg synes det er latterligt. Ærligt talt.....vi homoer har ikke mange steder at møde hinanden online i forvejen, faktisk kun boyfriend/girlfriend hvor der er uendelig mange fakes og sex-klammerter.

BoxingGirl 16 år, København Skrevet 15/06/2008 15:36 Flygirls reklamere ihvertfald på både dkbn, arto og speek nu også - det er nok for at få flere brugere og flere reklamepenge.
Kan godt forstå i er lidt sure over det, men hvis nu alternativet var at sitet måtte lukke pga. de ik tjener penge, så er det vel bedre der kommer nogle heteroer, end stedet bare forsvinder, eller...

#24 Helt klart, helt klart.
Men lidt annoncering omkring denne ændring kunne have været dejligt? Kan kun give #20 og #23 alt for meget ret. Desværre.
Og selvfølgelig er der plads til dig #17.
Dog synes jeg at vi er i vores fulde ret til at føle os en smule forrådt. Åbenbart har Freeway koncernen bare for travlt med Dating.dk, Arto, DKBN og Trendsales til at kunne give svar på noget som helst /:
Jeg synes at det er helt fantastisk at de kan skrive at "Flygirls blev lanceret i 2006, og har lige siden oplevet øget popularitet. Flygirls har været i næsten alle Danmarks større medier, og fungerer løbende som talerør for tidens piger og kvinder." Ja, selvfølgelig har I det - det var jo noget stort at der kom en side kun for piger der var til (eller interesseret) i piger. (red. http://aniston.dk/flygirls-dk.12552.ahtml + http://e-avis.avisen.dk/index.php?s=457&p=7226 )
Og det hele startede så godt!
"Vi følger hele tiden med i hvad der sker, også i nicherne, men nichen af bi- og homoseksuelle er indtil videre den absolut eneste vi har fundet interessant nok til at gå ind i den", siger Morten Wagner, markedsføringsansvarlig hos Freeway. ( http://aniston.dk/flygirls-dk.12552.ahtml )
Men ja, nu til det VIGTIGSTE dog, nemlig at Freeway har annonceret om ændringen, bare ikke her, men i stedet på en helt anden side, gemt væk i google søgning:
["Det nye site bliver baseret på flygirls.dk som vi ejer, men det bliver en helt ny portal, som Jubii og Benjamin får svært ved at hamle op med. At vi baserer den nye side på Flygirls betyder, at vi allerede ved lanceringen har langt over 10.000 oprettede brugere, og dermed har et forspring i forhold til Woman, der kun har et par hundrede," siger Jonas Cronfeld til MediaWatch.
Flygirls.dk var som udgangspunkt et datingsite udelukkende for kvinder. Det koncept blev videreudviklet til at bygge på veninderelationer og nu skal den nicheprofil omsættes til en bredere, kommerciel målgruppe.]
( http://mediawatch.dk/freeway-vil-vinde-kampen-om-kvinderne#comment-551 )
So there you have it. Det må føles skønt at udkonkurrerer Jubii og Benjamin Media ved først at have lokket masser af homoseksuelle, biseksuelle og andre bicurious piger til Flygirls, og derefter pludselig ændre sitets koncept, uden at fortælle dette til brugerne. Faantastisk. Lad da hellere de oprindelige brugere være dybt forvirrede og overlad dem til selv at finde forklaringen via google. Sådan !

Anonymus 23 år, Østjylland Skrevet 17/06/2008 09:44 Jackal Misfit -
Der er godt nok én der har sin research i orden :o)

Jojoo, Anonymus (; Jeg kan blive meget ambitiøs med min research når jeg blir' vred ;D

Buubs 22 år, København Skrevet 21/06/2008 18:44 heeej
da jeg fandt den her side på nettet der stod der at det var en side for piger som ville møde pigeVENINDER!! hvor man kunne snakke om alt... og ikke kun en side for lebber og bi ... men de er velkommen her men det er ikke kun en side for dem... det skal i altså lige huske!!! :) alle er velkommer her dem der er til begge køn og kun til fyre og dem der kun er til piger.. de eneste der ikke er velkommen her er fyre.. slevom der nok sider nogle fyre derude der syns det er sjovt at side og chatte med nogle piger... men det er altså ikke her i skal det... LAG OS DOG HA EN SIDE FOR OS SELV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TAAAAAAK !! :)

Vi har overhovedet ikke glemt noget som helst, Buubs #29 (:
Hvis du havde læst tråden igennem, ville du også vide at det vi brokker os over er, at siden lige pludselig bare har ændret målgruppe og image, uden at underrette de oprindelige brugere af sitet. Dette var nemlig oprindeligt kun en side for lesbiske, biseksuelle og andre nysgerrige piger. (:
Så bare rolig, vi er fuldkommen klar over hvilken målgruppe denne side nu går efter (:

Jeg kan gi' de fleste ret herinde..!
Jeg sys sQ det for dårligt..! Bar sådan at skifte koncept, og så bar lade andre komme til. Selvf er det iorden hetro-piger er her, for de har sikkert os brug for at komme væk fra de fyrer der en gang imellem ;) MEN da jeg oprettede profil herinde, stod der (som med så mange a jer) piger der kan lide piger, og at man så slet ik' fortæller oz kvinder, at sitet PLUDSELIG ændres til noget helt andet end det man nu li kom herind for...? Det fandme for sløvt Flygirls..!!!!
Man kan ik bar 'fucke' rundt med folk på den måde..! Lave en site for piger der er til piger, og så bar 'luske' sig ud a den igen, og lave den om til alle brugere..! (eller hvad man skal kalde det..)
Som sagt, så har vi lesbiske/bier ik mange steder at gå hen da det ik er 'normalt' at være tiltrukket a samme køn (heldigvis udvider det sig mere og mere)..!
Sys mange a os herinde fortjener en eller anden form for undskyldning a en slags. Mange her føler sig tydeligtvis skidt på.. røvrendt hvis i vil kalde det det..
Okaiij, Sarah, nu slapper vi li a... puuhh.. Godt så! Det var hvad jeg li havde at sige. Blev sQ lidt rasende a at læse alle de indlæg.. Sys bar li at jeg ville bidrage med min mening. =)