Ualm. orgasme - i søvne!

Aurora 27 år, Midtjylland Skrevet 20/10/2007 21:36
Jeg kommer nogen gange i søvne. Jeg "vågner" ved, at jeg kan mærke, hvordan det hele trækker sig sammen osv., som det nu gør under en orgasme. Jeg sover mens det sker, men stadig tænker jeg flygtigt "hmm..dejligt.." og sover videre. Tror lidt jeg vågner på en eller anden måde men dog uden at vågne.... :-s Volapyk??

Nogen som kender dette eller prøvet lignende?? Nogen som kan komme uden at røre ved sig selv??
Steel 32 år, Midtjylland Skrevet 20/10/2007 21:57
Uha ja, og det er skønt!!!

Jeg vågner nogle gange med orgasme oven på en RIGTIG GOD drøm ... og så ligger jeg næste aften og håber på det samme. Da jeg var i fast parforhold, der håbede jeg bare på, at jeg ikke var højlydt nok til at vække ham*G*

Steel
janneviv 38 år, Midtjylland Skrevet 20/10/2007 22:03
Kender det også.....*S* Tror faktisk nogen gange der er lyd på....
Og orgasmen er altid skøn og alligevel har jeg lyst til mere, når jeg er vågnet!!!*SF*
not_sokute 22 år, Nordsjælland Skrevet 02/11/2007 19:03
Ja, jeg prøver det faktisk tit... Hehe, det er da bare dejligt :D
Codya 26 år, Fyn Skrevet 02/11/2007 22:41
Ja tit... det er underligt for man rør jo ikke ved sig selv.. Tror måske det er fordi du gør det i din drøm... =)
PrincessAna 19 år, Aalborg Skrevet 17/07/2008 14:53
Ja, det er mega dejligt :)
Får det altid, når jeg drømmer om hed sex med min kæreste, haha :)
Så vågner jeg altid op, når jeg kommer, og indtil nu troede jeg faktisk, jeg var den eneste, der havde det sådan :)
MM i am me 17 år, Midtjylland Skrevet 25/07/2008 03:40
har aldrig prøvet
xxTurunen 21 år, Århus Skrevet 25/07/2008 08:10
Har også prøvet det en del gange efterhånden.
Det mest nedern er, hvis man vågner lige FØR orgasmen og så ikke får den :k
hellowdodohead 19 år, Midtjylland Skrevet 27/07/2008 23:49
Nej har aldrig prøvet det, men der er en dokumentarfilm om "sex i søvne" - mænd godtnok, der midt om natten begynder at ville have sex med deres partner, og så UDFØRER det helt og kan ikk huske en skid næste dag :P
- Nogle af dem bliver også aggresive hvis partneren ikke vil, og voldtager dem næsten, andre vender sig og sover videre hvis de får et nej (:
Anonymus 23 år, Østjylland Skrevet 28/07/2008 07:41
Jeg har godt nok aldrig prøvet at få en orgasme i søvne, men det ville ikke gøre mig noget hvis det pludselig skete ;o)

Haha.
hellowdodohead 19 år, Midtjylland Skrevet 28/07/2008 14:27
Haha, heller ikke for mig :I XD
Frøken DJ 25 år, Århus Skrevet 28/07/2008 19:10
Jeg har drømt mange våde drømme, men kun en gang vågnet af den vildeste orgasme. Det var ultimativt godt, og sov mega lækkert bagefter :D
hellowdodohead 19 år, Midtjylland Skrevet 29/07/2008 10:00
Gad jeg godt at prøve engang XD

Frøken DJ - kan du så godt huske drømmen når du vågner, eller er det hele bare pist væk?
(Det er jo noget med hvornår man vågner i drømmen, hvis man vågner lige efter drømmen, af sig selv, så kan man godt huske den, men hvis man bliver vækket eller noget midt i drømmen kan man ikke huske den, noget i den stil?) :)
Anonymus 23 år, Østjylland Skrevet 29/07/2008 12:12
Hellowdodohead -

Jeg har læst i et tidsskrift at hvis man prøver at huske drømmen op til 15 min efter at man har drømt, så kan man godt huske den, eller i hvertfald noget af den. Hvis der derimod går længere tid, så forsvinder den vist fra hukommelsen.

Jeg læste det i et medicinsk tidsskrift på Universitetet, så jeg tænker at der må være noget om snakken.
xxTurunen 21 år, Århus Skrevet 29/07/2008 18:53
Anonymus:
Lyder meget rigtigt.
Selvom jeg enkelte gange har stået midt på dagen og tænkt "det var DET jeg drømte om i nat!" haha ;D
Tit hvis jeg har haft en meget god eller meget dårlig drøm og bare ikke har kunnet huske den, så pludselig kommer det.
Frøken DJ 25 år, Århus Skrevet 29/07/2008 19:11
#12: Jeg kan huske det, hvis jeg drømmer i billeder... Det gør jeg de gange, hvor jeg ikke får en orgasme - typisk i hvert fald. Men den gang, hvor jeg fik den ondeste orgasme, som fortsatte, selvom jeg vågnede, der kan jeg ikke huske, hvad jeg drømte - det var væk med det samme. :)
Promwhore 19 år, Nordjylland Skrevet 29/07/2008 20:54
Det har jeg godt nok aldrig prøvet!
Men det måtte da gerne ske xD
julle2990 26 år, København Skrevet 29/07/2008 21:48
Ej lyder fedt men har ikke selv prøvet det inu kan være det komme ;) og har altid en lille drøm der kan hjælpe inden man skal til at sove hehe men har ikke prøvet at komme i søvne så at sige :D
hellowdodohead 19 år, Midtjylland Skrevet 30/07/2008 12:07
Anonymus - Okay, det lyder også meget rigtigt (: , og som xxTurnuen siger, kan jeg også komme i tanke om en drøm lige pludselig, hvis jeg er i en situation der lignede noget fra drømmen, eller nogen siger noget der minder om.

Frøken DJ - okay, ja det er jo trist med at du ikke får orgasme ved "billed-drømme", det ville da være det ultimative :b hehe
Novella 25 år, Vestsjælland Skrevet 02/08/2008 00:26
Det vil jeg også prøve :P
shicks 23 år, Storkøbenhavn Skrevet 03/08/2008 16:19
hmm jeg har os årøvet at få orgasmen hehe men det med at komme har været begrændset..

udover det kan man træne sig selv til at huske sine drømme bedre hvis man hver gang man vågner efter at have drømt bliver ed med at prøve at huske så bliver hjernen langsomt bedre til at huske efter at have sorteret affald om natten hehe
Frøken DJ 25 år, Århus Skrevet 03/08/2008 16:43
#20: Hmmm - har sku ikke altid lyst til at huske mine drømme :D De fleste af dem, hvor man vågner, og kan huske det, fordi man har drømt det i billeder, det er ikke nogen, jeg har lyst til at huske. Foretrækker at sove, og så vågne og tro, jeg ikke har drømt. :) Man drømmer jo altid, men de der, man kan huske, dem er jeg gerne foruden. Sover altid bedst, hvis jeg føler, jeg ikke har drømt. :)

shicks 23 år, Storkøbenhavn Skrevet 03/08/2008 20:12
jeg drømmer ofte tossede ting så jeg vågner næsten altid med et smil
Din mate 32 år, Fyn Skrevet 11/08/2008 21:38
#0: kender det godt hehe. Har selv prøvet det mange gange
aVixen 21 år, Nordjylland Skrevet 25/08/2008 01:22
Jeg har kun prøvet at vågne og VIRKELIG ønske der lå en ved siden af, desværre :) Næste gang vil jeg prøve at blive ved med at sove xD
cilletøsen 22 år, Sydsjælland Skrevet 25/08/2008 16:15
Jeg får orgasme mens jeg sover, hvergang jeg lige har prøvet noget vildt liderligt..............det slår aldrig fejl :-)

Eks.
Første gang jeg havde været sammen med tre andre piger............
Første gang efter jeg havde været sammen med en sort mand( der havde en mega pik)
Første gang jeg var blevet bundet, og udnyttet........
Første gang jeg havde været sammen med flere mænd.......

osv........

Det er helt vildt liderligt....når det sker :-)
Kuro 18 år, Fyn Skrevet 26/08/2008 01:14
Det lyder virkelig rålækkert ö!
Men er desværre ikke sket for mig (Endu) ..
Man kan jo bare have lov at håbe ^______^
Dr G 22 år, Storkøbenhavn Skrevet 13/10/2008 12:38
Det lyder rimelig vildt.. Det har jeg ikke prøvet.. Gotta work to get the job done! Rimelig trist.. Lyder som en fed oplevelse!
signepige 29 år, Nordjylland Skrevet 13/10/2008 22:01
Det er rigtig dejlig når det sker
NiniPi 27 år, København Skrevet 15/10/2008 19:58
Jeg syntes bare du skal nyde det. Så længe det ikke er til gene så nyd at din krop reagere sådan...
Aurora 27 år, Midtjylland Skrevet 19/10/2008 19:42
Nu faktisk et år efter jeg oprettede den her tråd, har jeg inden for de sidste par måneder prøvet at vågne et par gange, når jeg kommer. Så nu ved jeg, at det rent faktisk sker, og at jeg virkelig kommer. Jeg kan som regel huske præcis hvad jeg drømte....bare altid sådan noget mærkeligt noget;-)
Fedt at høre I andres erfaringer på dette område...
LittleApple 20 år, Midtjylland Skrevet 30/01/2012 19:03
Jeg har prøvet det (lidt for tit, desværre).
Klitoris er en lang stav og få kvinder kan spænde deres muskler omkring den således det resulterer i en orgasme.
Andre kvinders kroppe har bare brug for at komme af med en orgasme, så det høje blodtryk omkring klitoris resulterer i orgasme.
Hvis man ligger på ryggen mens man for orgasmen er det den indre klitoris altså musklerne man trækker sammen (bedre kendt som skede orgasme).
Ligger man på ryggen er det, det høje blodtryk der har været med til klitoris orgasmen evt. sammen med madrassen, en pude/dyne mellem benene.

Håber det hjalp nogle af jer lidt :)

Besvar indlægget

Del debatindlægget

Direkte link til dette indlæg:Kopier link | Del på Facebook

SMS Voxpop!

Hvor skal du hen på sommerferie?
Deltag! Send en SMS til 1220 m. teksten 'fly voxpop dit svar'.
Læs mere »
Flypeople ApS © 2006-2012