xxTurunen 20 år, Århus Skrevet 24/05/2007 11:40 Hvor mange af jer er piercede?
Og hvor?
Hvorfor er I piercede?
Nogle der ved hvad den piercing på lænden hedder?
- Uha, sad lige og kedede mig herhjemme med halsbetændelse, så måtte jo lige lave nogle spørgsmål :)

Kia Ria 28 år, Storkøbenhavn Skrevet 24/05/2007 13:29 Har ikke nogen, ikke engang i ørene. Prøvede men det lader ikke til jeg kan tåle det, hverken uægte eller ægte. Svulmer op i betændelse. Ville ellers gerne have navle piercing, tunge piercing og en i øjenbrynet. Men tør sgu ikke efter erfaringerne med øreflipperne.

xxTurunen 20 år, Århus Skrevet 24/05/2007 14:17 Kia: Hmm.. lyder træls :/
Men jeg kan heller ikke have piercinger i ørerne. Anden gang gik det med de alm. huller, men har haft flere, men de ville aldrig hele. Men dog har jeg både i næsen og navlen uden problemer..

Linae 22 år, Østjylland Skrevet 24/05/2007 15:21 jeg har fire i ørene... 1 i venstre og tre i højre..
tror jeg på et tidspunkt vil få lavet nogle flere... men kun i ørene

Kattemis 19 år, Lolland/Falster Skrevet 24/05/2007 17:40 Jeg har i ørene og navlen ... (:

1 i navlen, 3 i det ene øre og 2 i det andet... Leger lidt med tanken om at få en i tungen.. Er ikke helt sikker på om jeg gør det eller ej... alt det der besvær med at holde den ren i starten....

Jeg har tre i ørene,
en i navlen,
en i tungen og
en i brystvorten..
- Og jeg elsker dem allesammen :D

Linae 22 år, Østjylland Skrevet 24/05/2007 22:21 jeg kunne aldrig gøre det i brystvorten... små stakler :O

xxTurunen 20 år, Århus Skrevet 25/05/2007 08:10 Linae: Ja, det må gøre forfærdeligt ondt! ö

Registreret 22 år, Storkøbenhavn Skrevet 25/05/2007 12:13 Har i læben, og i en hver brystvorte.
Så har jeg huller i ørene, men har aldrig noget i.
Overvejer at få streetchet mit ene øre op til 6-10mm. ^^,

Linae og WildHorses:
Det gør altså ikke ondt, hvis du behandler den pænt og renser den osv., så kan du slet ikke mærke den.

xxTurunen 20 år, Århus Skrevet 25/05/2007 13:27 Helena: Heller ikke at få lavet? Har jeg bare hørt mange sige.. :)
Hvad med tungen egentlig? Og kan man evt. på en plasticstang i i stedet? (Af hensyn til tandskader)

Jeg har to i hvert øre , navlen og i mit bryst .
Det gør ondt når de laver den i brystet , men det varer 3 sekunder , så er det ovre igen (:

nalle86 25 år, Vestsjælland Skrevet 25/05/2007 23:34 jeg har en tungen, har haft 2 andre steder, men dem to jeg ud.. har aldrig haft problemer mine tænder prg af min tungepiercing.. har kun nydt at have den..

Registreret 22 år, Storkøbenhavn Skrevet 27/05/2007 10:32 syntes ikke det gjorde så skide ondt at få lavet i brystet. óÒ

Lauridsen 22 år, Vestjylland Skrevet 27/05/2007 11:57 Har 2 i hvert øre - 2 forneden i det ene og en forneden og en foroven i det andet.
Og så en piercind i navlen :)
- Overvejer en i næsen eller der lige over læben..

Codya 26 år, Fyn Skrevet 27/05/2007 12:21 Jeg har mange... 4 i ørene, i tungen, "hagen", næsen, navlen og i klitoris forhuden. Jeg elsker den slags smykning.. Ville gerne ha flere men er blevet total bange for nåle.. Ikke cool

TheBiiaath 20 år, Vestjylland Skrevet 27/05/2007 12:23 Jeg har en i tungen , og en i navlen, og så alm i ørene .. (: Det er frækt at have en i tungen , synes jeg .

xxTurunen 20 år, Århus Skrevet 27/05/2007 13:18 Dem der har i tungen: Gør det ondt? + kan man muligvis få en plastic kugle i i stedet? aht. tandskader..
Overvejer lidt denne piercing når pengene er der, men skal lige have på llænden først :)

TheBiiaath 20 år, Vestjylland Skrevet 27/05/2007 13:25 WildHorses: Selvfølelig gør det ondt, der kommer jo en nål hele vejen ned gemmen tungen, men så slemt er det heller ikke , det skal bare overståets . Og ja det kan du sagtens . .

xxTurunen 20 år, Århus Skrevet 27/05/2007 14:00 TheBiiaath: Okay, hehe.. Puha, hader nåle, men vil muilgvis gerne have en..
Sejt, mange siger man ikke kan få det? For tør ikke med titanium da jeg er bange for at ødelægge tænderne..

Codya 26 år, Fyn Skrevet 27/05/2007 16:25 Jeg synes ikke det gjorde ondt at få i tungen.. Jeg kunne ikke mærke det næsten... Det går så stærkt...

Everdream 22 år, Storkøbenhavn Skrevet 27/05/2007 18:35 jeg har en i navlen :) kunne godt tænke mig den i øret, den lille flip der sidder ved øret..
er der ingen, der har den i klit?

Gitte b 25 år, Fyn Skrevet 27/05/2007 20:47 jeg har i navlen tungen og en intim, skal have lavet i brystet, lige med at tage sig sammen hihi...

Dida 25 år, Lolland/Falster Skrevet 28/05/2007 16:41 Har i brystet. Kan ikke anbefale at tage staven ud når man tror det er helet. Mit var begynt at vokse lidt sammen, så jeg skulle have udvidet hullet. AV AV det gjorde skam ondt.

Dustdancer 23 år, Østjylland Skrevet 28/05/2007 17:11 Jeg har i ørene, og tungen :)
Elsker dem :)

Laberlarven 28 år, Storkøbenhavn Skrevet 28/05/2007 20:04 er piercet alle de frække steder :)

-MissLotus- 22 år, Nordsjælland Skrevet 29/05/2007 19:53 Jeg har piercinger i:
Begge ører, -Næsen, -Navlen, & -Hagen..
og jeg er rigtig glad for dem..!:)
Elsker simpelthen at få dem lavet, ved bare ikke hvor jeg skulle gøre af flere.. hehe.. Har allerede en del, synes jeg..:)

Aviaja 28 år, København Skrevet 31/05/2007 12:42 Har tre i højre øre, en i venstre og en i brystvorten. Jeg er glad for dem og skal klart have lavet flere.

Foxtot 19 år, Skrevet 31/05/2007 19:31 Har i ørerne. En i hvert.. Ville faktisk gerne have flere, men det koster jo. ;) Kan godt være lidt nærrig... Da jeg var lille gik der også altid betændelse i, og så voksede det sammen, så har nok fået det lavet 5 gange eller noget.. Så havde jeg ikke haft øreringe i i et år, men med blid vold kunne jeg faktisk stikke igennem igen! Og nu er der 0 problemos. :) Kan blive lidt øm hvis jeg har nikkel i i for mange dage men ellers..
Hm, jeg kunne godt tænke mig at få en piercing i tungen. :) Men alle dem jeg kender syntes at det er ulækkert.. Med mad og sådan.. Og så har min veninde fortalt, at hun har hørt at folk siger at det ikke er fedt at kysse med en med ring i tungen..
Og så det med at det kan ødelægge tænderne..?
UH det i brystvorten der.. ;/ Lyder ubehageligt..

xxTurunen 20 år, Århus Skrevet 02/06/2007 06:42 Så, så har jeg også en surface pierving på lænden :D

Har otte i ørende.. tre forneden på øreflippen i det ene og to forneden på øreflippen i det andet, og længere oppe på begge øre.. og så en i den der flip ting, haha :D
Så har jeg en madonna piercing, en i næsen og i navlen..
Vil også gerne ha en i tungen, men er bange for, det skader mine tænder

Tweety 21 år, Midtjylland Skrevet 17/07/2008 21:11 har 2 i begge øre, men har haft 6 oven i det , har haft madonna og næse , har i navle . vil gerne ha i tungen :D OG har det fordi jeg godt kan li det :)

CatjaRenee 23 år, Østjylland Skrevet 18/07/2008 10:10 Tja jeg har nogle stykker - jeg har i ørerne, navlen, tungen, og i næsen.......
Nu holder jeg pauser med pircingerne og er startet på tattooveringerne istedet :)

Taylor 26 år, Fyn Skrevet 18/07/2008 10:24 Jeg har kun i navlen, har selvfølig også i begge øre, en i det ene og to i det andet, fordi jeg havde løst til af få den

Linda84 27 år, Vestjylland Skrevet 18/07/2008 13:27 Jeg har en i navlen og en i den lille hudfold over klitoris :) Den ved klitten er mega dejlig får både bedre og længere orgasmer efter jeg har fået den i ;-)

Jeg har fem i ørerne... En i den ene og fire i den anden... Skal have flere i ørerne og måske også en i øjenbrynet eller næsefløjen... Jeg ved det ikke endnu... Men har en idé om jeg vil op på 13 i alt... xD
Hvorfor? Fordi jeg kan... xD Og fordi jeg synes det er fedt... ^_^

Har 1 i hver øre.. Navlen har jeg også en diamant...
Vil gerne ha i næsen, men det bli en dag jeg har samlet mod til det...
Fik ørepiercing som 12 årig... Navle piercing som 16 årig, pga ville ha noget som så pænt ud...
Har overvejet en madonna... Sys det ret pænt.. meeen nu må vi se...

Frøken DJ 25 år, Århus Skrevet 19/07/2008 10:46 Så sidder man og læser alle jeres indlæg - og jeg spørger lige ligesom Linda - wtf er en madonna? :D
Er der nogen af jer, som har tungepiercinger, som kan fortælle lidt om, hvordan det foregår. Har altid gerne villet have en, men skal lige have råd og mod først.
1: Hvor lang tid tager det at få lavet?
2: Starter man med en stor stav, og så kan man få en mindre i bagefter? Eller hvordan ser det ud med stavene?
3: Er det svært at holde rent? (Og hvordan holder man det rent?)
4: Kan man snakke bagefter? Hvis ikke, hvor mange dage, skal manholde sig fra en telefon? (Arbejder et sted, hvor jeg snakker meget med kunder og sådan i telefon)
5: Er der andet, man lige skal vide? :D
På forhånd mange mange tak... ;o)

CatjaRenee 23 år, Østjylland Skrevet 19/07/2008 16:37 1:Da jeg fik lavet min tungepircing gik det pænt stærkt..
Han startede med at at give mig noget specielt mundskyld (som smagte vildt dårligt og som var meget stærkt) Så tog han en slags tang og tegnede derefter 2 prikker på tungen og så holdte jeg en kop under tungen (til SAVL) så førte han nålen igennen og så ringen og så var det det..
2:Jeg fik en ret lang stav i så tungen havde plads til at hæve men fik afvide jeg skulle drikke noget koldt og at sluch ice var noget af det bedste da det tager hævelsen.
3:Jeg fik en slags mundskyld med for 50 kr ekstra ellers er det bare almindelig mundhygge egne som skal til...
4: Jeg havde ikke problemer med at snakke.. men jeg døjede dog med at tungen blev meget hævet..
5: Jeg ved ikke om det kun er mig som har været uheldig med dette, men jeg var meget "hysteriesk" med at holde tungen ren så det mindste jeg spiste skyllede jeg jo munden i vand eller mundskyld, men var alligevel så UHELDIG at jeg fik en birgis (eller hvordan det staves) ned i hullet og det gjorde at jeg fik betændelse i tungen...... SÅ HOLD DIG FRA BRØD MED DE SKIDE KERNER PÅ :O)

jeg har mavepircing og huller i ørene:).. Men planlægger og få flere, når pengene er til det. Men skal ikke have i tungen :S

CatjaRenee 23 år, Østjylland Skrevet 20/07/2008 08:46 Forresten en madonna piercing er en piercing der sidder der ved over læben - Hvis i ikke forstår hvad jeg mener så slå op på google under billeder og skriv madonna piercing så kan i se det :O)

Frøken DJ 25 år, Århus Skrevet 20/07/2008 09:51 #41 + #43: Tusind mange tak :D
Hvis jeg får det lavet, så skal jeg nok holde mig fra birges... Haha :D

CatjaRenee 23 år, Østjylland Skrevet 20/07/2008 19:56 #44: det ville jeg gøre :Ob

Toxic 30 år, Aalborg Skrevet 22/07/2008 15:56 har 2 x 8mm streach, 1 targus, 1 septum, 2 i næsefløjen og 8 alm i ørene og 2 i navlen

Frøken DJ 25 år, Århus Skrevet 22/07/2008 17:08 #46: Der var sku en, der kendte alle fagudtrykkene... :) Sejt.

Cuddles 23 år, Storkøbenhavn Skrevet 14/08/2008 17:42 Jeg har 2 x septum, 12 mm stretch i begge ører, 1 x labret, 1 x christina og 1 i navlen ellers har jeg haft 2 x surface på brystkassen, begge nipples, i tungen og i begge næsefløje...
Jeg kan så lige informere om at tungepiercing er den mindst smertefulde pircing det kan lade sig gøre at lave da tungens muskler sidder i sidderne og midten af tungen stort set er følelsesløs... Så hvis man kunne holde til at få i ørerne overlever man skam sagtens en tungepiercing!

Jeg har 2 i hvert øre, 1 i tungen og 1 i navlen.
Tja...synes sgu bare de er pæne, og tænkte, tja, det ville klæde mig :P Har ikke fortrudt nogen af dem ;D

Badenymfe 27 år, Nordjylland Skrevet 15/08/2008 08:25 Til alle jer der tænker på at få lavet tungepircing og er bange for jeres tænder.
Man kan få så mange forskellige former for stave.
Det er både med længde og matriale.
Forskellige former for kugler i metal, plast og sjove former for gummiovertræk.
Stavene kan også fåes i ren plast.
Man kan minske tandskader hvis man undlader at "lege" med den hen over tænderne, som der er mange der gør.
Jeg har selv i tungen og elsker den.
prøver at overtale kæresten at få en også da det er vidunderlig følelse at kysse ;D

Anonymus 23 år, Østjylland Skrevet 15/08/2008 10:25 Jeg har 4 piercinger.
Læbe, navle, tunge og venstre bryst. Jeg skal nok også pierces i højre en dag, da det virkelig giver 50% mere følsomhed - i hvertfald for mig. Nu kan man nærmest ikke engang kigge på dem, uden at det kilder :P
Jeg gad også godt at have en isabella, men det er noget jeg skal snakke med min kæreste om. Jeg får den ikke lavet, hvis han finder det frastødende.

Cuddles 23 år, Storkøbenhavn Skrevet 15/08/2008 13:59 #51 ih lad være med at få lavet isabella! Har et par veninder der bare ikke kunne gå en uge efter og blev nødt til at tage den ud fordi det gjorde så ondt og var så følsomt... Der er jo helvedes meget den skal igennem... få lavet christina i stedet... de ligner hinanden men skal ikke igennem nær så mange følsomme 'ting'!

Frøken DJ 25 år, Århus Skrevet 15/08/2008 14:00 OMG OMG OMG - jeg skal have en tungepiercing - nu er det for real :D WEEEEEEE - snakkede med en kammy fra efterskolen - han er verdens sejeste gut. Lidt en bad ass, mega lækker, og springer sku bare ud i det, hvis han har lyst... Spurgte ham sådan lidt i sjov, om han ville med, hvis jeg fik lavet en i tungen, og så var han helt vild - det vil han mega gerne, for så kan han jo også lige få lavet sin igen i banditten... :D
Ved godt, at i er super mange, der har piercinger rundt omkring, men det har jeg ikke, og er lidt en kylling på det område... Jeg har haft masser i ørene - men kun de sædvanlige steder, der i flappen :D Kender ikke termerne for de forskellige piercinger, og det er sygt stort, jeg har besluttet mig for, at nu skal det være. :D Den søde rare og pæne pige fra landet, hun bliver vildere og vildere - weee...
Hmm, hvor lang tid går der ca, før man kan snakke nogenlunde normalt igen? Har jo et arbejde, hvor jeg snakker i telefon hele dagen :D

Promwhore 19 år, Nordjylland Skrevet 15/08/2008 19:13 Lige nu har jeg kun:
11 i ørerne
1 i læben
Jeg har haft 2 næsepiercinger, monroe/madonna & en til i læben, men det har jeg så ikke mere ^^ Regner med at få lavet en til i læben.

Anonymus 23 år, Østjylland Skrevet 15/08/2008 20:11 #52
Og jeg har veninder som absolut ingen problemer har haft. Der vil altid være nogen der har gode erfaringer med en piercing, og andre der har dårlige. Det kan man ikke undgå. Jeg vil i hvertfald gerne have en isabella :)
Men jeg forstår ikke hvorfor du siger at der er helvedes meget den skal igennem. Der er kun hud der hvor den skal igennem.
Jeg snakkede normalt lige fra hun havde taget tangen ud af munden på mig. Dvs. jeg snakkede aldrig underligt, men nu er det også forskelligt hvor meget ens tunge hæver. Når du har fået den lavet, så køb dig en sodavandsis, eller gå hjem og spis nogen isterninger. De får hævelsen til at falde. Hvis du gør det, så bør den ikke være så stor og hævet at du ikke kan snakke i telefon :)

Anonymus 23 år, Østjylland Skrevet 15/08/2008 20:13 #53
Ps!
Få den lavet inde i Smykkegalleriet i Århus. Den ligger i Paradisgade. Hun er den bedste piercer i hele byen, og inde hos hende kan du få gratis bedøvelse + at du ikke starter hårdt ud med metal stav og kugler, men med plastik.

Frøken DJ 25 år, Århus Skrevet 16/08/2008 11:03 #56: Haha, tak fro tippet. :D Tjaaa - skal jo have den lavet med en kammy, som har fået lavet lidt forskelligt... Han kender vist en, som er rimelig okay også... Hehe, hvad ved jeg :D Men vi skal nu nok finde en, som ved hvad han/hun laver... Får den nu lavet op til en weekend alligevel, så jeg lige har et par dage, hvor jeg ikke skal snakke sååå meget i telefon :P
Glæder mig helt vildt.. Hehe... Men er også lidt nervøs... :/

Cuddles 23 år, Storkøbenhavn Skrevet 16/08/2008 18:30 #55 jamen så er det den samme som jeg har ^^ det er den jeg altid har kaldt for isabella men så da jeg skulle have den lavet fik jeg af vide at det var en christina jeg snakkede om... men hvad ved jeg.... laver ikke intimpiercinger selv så det er ikke de navne jeg er mest inde i...

Anonymus 23 år, Østjylland Skrevet 16/08/2008 19:27 #58 -
Okay, men det er nu den der hedder isabella, så der var det dig der havde ret :)
Der er mange der kalder den for en christina.

Les89 22 år, Fyn Skrevet 17/08/2008 19:07 Yesh. Jeg har 2 i det ene øre, 1 i det andet.. En madonna (over læben), i tungen og en i brystet :)

Les89 22 år, Fyn Skrevet 17/08/2008 19:15 Åh ja, og er piercet fordi jeg synes at lidt udsmykning kan være frækt :) men også fordi jeg elsker piercinger

Kuro 18 år, Fyn Skrevet 18/08/2008 01:40 Jeg har 3 i hvert øre, og en Strech på Ca.5 mm. i højre ^^
Skal snart have lavet Septum med en veninde , og når jeg får penge til det skal mig og en ven ind og have lavet Offside Labrets ^^
Og skal måske have Bridge/Earl(Mellem øjnene) senere på året ^^!
Fuck jeg glæder mig til Septum! Men.. Har hørt at den skulle gøre pænt ondt xD..
Faktisk en af de mest smertefulde piercinger man kan få :P..
Nogle der har Septum, som vil fortælle mig hvilke smerter jeg går ind til :P ??

HOUSE 19 år, Nordsjælland Skrevet 20/08/2008 21:02 Jeg har i ørene. Jeg kunne aldrig finde på at få lavet andet. Jeg bryder mig ikke om det. Jeg er mere til det naturlige, selvom det kan se godt ud til nogle med navlepic, :D

Sjunni 25 år, Sønderjylland Skrevet 20/08/2008 23:41 Jeg har 2 i hvert øre, har også haft i den øverste del af øret, men der gik betændelse i. Overvejer at få lavet en intim, en isabella hedder den vist, men skal lige have samlet mig mod til det og penge selvfølgelig

bjerg 23 år, Nordsjælland Skrevet 21/08/2008 00:05 jeg har en enkelt i hvert øre da det er nok til at se elegant ud i selskabs kjole.. er ellers ikke meget for nåle så hvis de gror sammen så skal jeg ikke have nye!

Anonymus 23 år, Østjylland Skrevet 21/08/2008 10:25 Jeg forstår ikke dem der kalder huller i ørerne eller en sten i næsen for en piercing. Det er ikke hvad man kalder en piercing. Hvis jeg selv talte dem med, så har jeg jo 10 piercinger, men nej, jeg har 4 :)

sarrah 21 år, København Skrevet 21/08/2008 12:30 Jeg vil også være med :P
har 7 hulle ri ørene, 2 i navlen, og kan lige sige det ser alvorlig sexy ud ! og en i tungen :)
vil gerne lave flere men ved ikke hvor, skal ikke have nogen i ansigtet og ved ikke om jeg tør i klitoris - gør det ondt?
så er også bar begyndt på tattoveringer.
elsker det !

Jeg har 2 i den venstre øre og 1 i det højre.
Vil helt vildt gerne have en navlepiercing, men må ikke :/
Btw. En af mine veninder har lige fået lavet en i navlen, og hun blev lokalbedøvet så hun ingenting kunne mærke, er det normalt? - altså at blive bedøvet?, de fleste jeg fortæller det til siger at det blev de ikke?

190991 20 år, Nordsjælland Skrevet 21/08/2008 20:49 har en del har 7 i ørne 3 i dt ene og 4 i det andet en madonna og en i navlen og over vejer en i tungen

Kuro 18 år, Fyn Skrevet 23/08/2008 11:08 Uhh, så er det besluttet !!
Har bestilt tid ved Fyns Tattoo Corner!
Septum på Tirsdag ^^!

CG91 21 år, Skrevet 28/08/2008 13:03 jeg har en piercing under læben og en i tungen :)
og det har jeg fordi jeg sys det var fedt, ka rigtig godt li percinger, bare ik hvis man har for mange. (: hehe..
overvejer osz og få en i øjenbrynet d;

jeg har i ved kliden og det er så godt når man har sex

falcon 25 år, Andet Skrevet 29/08/2008 12:30 Har 6 i örene...
og en i klitten...
det er alt hvad der er tilbage fra utallige pircinger... men man bliver jo aeldre... ik...

julle2990 26 år, København Skrevet 30/08/2008 19:59 Jeg har i ørende og en i navlen

aalborgtz 25 år, Aalborg Skrevet 30/08/2008 20:04 hej :)
Jeg har i tungen, brystvorten, navlen (har jeg haft 2 gange) og en intim :) har også haft en madonna og i hagen :)

Enica87 24 år, Skrevet 01/09/2008 09:38 Jeg har 3 i ventre öre og 2 i höjre öre ..
1 i tungen
1 madonna i ventre side af over laeben
1 i hagen
1 i brystvorten og
1 i navlen

Gitte B 25 år, Fyn Skrevet 03/09/2008 07:14 hey jeg har fået dem fordi jeg syntes det ser kanon flot ud.
har 4 i mine øre.
1 i tungen
1 i navlen
1 i klit forhuden
skal have en isabella

Hej, jeg synes bare piercinger er flotte, og nogle sensuelle.
Jeg har 2 i hvert øre.
1 i navlen
1 i tungen
- og ville gerne have en i brystet.
Gør det egentlig meget ondt?

jeg har 2 huller i hvert øre and thats it !
Har som mindre haft mange ønsker om både piercing i navlen og tungen, men min mor var meget i mod det og sagde at hvis jeg kom hjem med nogen former for piercinger, ville hun pille dem ud og hvis jeg nægtede hende det, så vidste jeg hvor døren var, så ku jeg gå!
Nu har jeg egentlig ikke lyst til at få nogle piercinger mere, så for mig, var det bare en overgang.
Min kæreste har tilgengæld i tungen og brystet og 3 tattoos, der i blandt en kæmpe på ryggen. De er super frække synes jeg :D
han er MEGET imod at jeg får lavet nogen form for piercinger eller tattoos... Han synes det er smukt at jeg er helt clean og 100% naturlig på min krop.

Jeg har i ørene og næsen ...:-)
Vil godt have i navlen engang...:-)

vbabybooh 18 år, Sydsjælland Skrevet 08/09/2008 22:08 Jeg har i ørerne, navlen, tungen og har haft i næsen. :)

Kuro 18 år, Fyn Skrevet 09/09/2008 00:01 Uhh!!
Jeg har ENDELIG fået min septum ^^!!!
Så har nu 7 i ørene og Septum :b
Før jeg fik mig septum ville jeg både have labret, Earl/bridge og Septum, men efter jeg har set mig selv med septum vil jeg gerne vente et stykke tid, for syntes egentlig det er meget smukt og enkelt når jeg kun har septum ^^

Nicolodi 21 år, Sønderjylland Skrevet 10/09/2008 19:28 #0: Jeg har piercing i tungen & i næsen & så har jeg 4 i det højre og 4 i det venstre :D

Topper 23 år, Odense Skrevet 11/09/2008 00:01 Jeg har haft 2 i læben ( snakebite ) som jeg har taget ud. En i øjenbrynet, som også er ude.
Nu har jeg i tungen, intim, og navlen og 2 i hvert øre. :D

Jeg har haft i navlen og det ene bryst, tog dem ud da de gav problemer da jeg var gravid.
Jeg vil gerne have dem igen, især den i brystet da det er vildt lækkert.
Jeg vil gerne have en i klitorisforhuden , er der en der kan fortælle mig smerte-forskellen på bryst, navle og så klitorisforhuden, jeg havde ingen problemer med de andre, men man er vel altid lidt nervøs også sit kæreste eje.

Jeg har haft: den ene side af læben, intim (isabelle/christina)
Jeg har: navlen, tungen
Jeg vil gerne have: septum, lodret labret, samt to gange dermal i kavalere gangen
min mor er piercer og jeg får det derfor gratiso, men jeg er så pivet at jeg ikke har ret mange... desværre...

#85: altså, den skal helst side over klitoris, da du ellers kan miste følelsen, men jeg har ladet mig fortælle at huden dernede er SÅ tynd at man næsten ikke kan mærke det, dog kan man risikere at få et blåt mærke de første dage fordi der er så amnge blodkar dernede...
du kan da lige få nummeret til min mor, hun er specialist i intim piercinger^^
Needles & pins, Roskilde, 50731510

Zaz 0g Dee 21 år, København Skrevet 13/09/2008 21:31 Jeg er piercet i navlen, næsen, øjenbrynet, læben, tungen og brystet ::)

dittekn 27 år, Århus Skrevet 14/09/2008 21:35 jeg har i tungen og 5 i ørene - vil gerne have i det lille flip stykke inde ved øret :D

Louise_rt 25 år, København Skrevet 15/09/2008 15:40 Har to i det ene øre og en i det andet og så har jeg en i ansigtet (underlæben) har også haft i øjenbryndet men den vokset ud:-( men kunne godt tænke mig flere. man bliver jo besat af det pis:-D

badgirl 29 år, Vestsjælland Skrevet 25/09/2008 11:44 jeg har pircing i tungen og en madonna som den bliver kaldt (i læben) og en i forhuden til klitten...

not_sokute 22 år, Nordsjælland Skrevet 25/09/2008 16:58 Jeg har en i læben, og så har jeg tre huller i det ene øre, og to i det andet.. Fordi det er råt - jeg elsker det bare :D

Sweetq34 37 år, Sønderjylland Skrevet 27/09/2008 16:39 Jeg har en i klitorisforhuden, og synes det ser meget frækt ud, og det gør den også mere følsom

request 21 år, Østjylland Skrevet 28/09/2008 16:48 7 i ørene (: 1 i læben, har haft i navlen og i tungen . (:

Ann Gitte 24 år, Midtjylland Skrevet 29/09/2008 11:56 Det er en piercing mellem næsen og læben

Balduin 23 år, Fyn Skrevet 29/09/2008 18:00 Jeg har i navlen, tungen og har haft i næsen.

SexyNG 25 år, København Skrevet 03/10/2008 14:27 Jeg har haft:
3 i øerne
1 i tungen
1 i læben
1 i brystvorten
1 i navlen
1

SexyNG 25 år, København Skrevet 03/10/2008 14:29 Hov,
og en i klitten,
men de er alle taget ud, bortset fra i øerne..
( det gjorde mest ondt i brystet, og læben,
vil så sige at jeg overhoved ikke kunne mærke den i tungen :-)
VH Natacha

lady mc 25 år, Skrevet 04/10/2008 18:13 jeg har 6 i ørene. 1 i tungen- 2 i navlen og en labret.. jeg elsker det skidt.. men det kan også blive for meget.. så holder for nu..

tiger-mis 22 år, Vestsjælland Skrevet 08/10/2008 02:04 Jeg har to
1 i navlen
1 i læben
( de to jeg har fået lavet det gjord ikk ondt )
Vil have 6 mere
Det er ikk så slemt som nogen siger det gør:)
Heller det end en tattoo

Rina1983 30 år, Nordsjælland Skrevet 16/10/2008 13:55 Jeg har i ørene og i navlen. Efter jeg er blevet gravid er de huller jeg har i navlen vokset ud på huden. Så nu må vi se om det retter sig, når den lille bliver født.

MlA 21 år, Østjylland Skrevet 19/10/2008 14:56 4 huller i ørene, 3 i det ene og 1 det i andet og så i navlen.. synes ikke det gjorde ondt at få dem lavet.
-jeg vil gerne høre lidt om fordele og ulemper ved at få pircet brystvorten? har i haft problemer med amning osv.? (:

Anne P 24 år, Århus Skrevet 24/10/2008 12:03 Jeg har i ørerne og så har jeg jeg for nyligt fået lavet en i tungen. Måske lidt sent at få en i tungen, når man er 21...?
Jeg syntes bare det var fedt, fordi jeg ellers er en meget "pæn" pige -hvor folk ikke forventer det...

Louis 22 år, Vestsjælland Skrevet 26/10/2008 22:42 Jeg har 3 i hvert øre , en i tungen , en i læben og en i brystet . Er meget glad for dem alle sammen , selvom den i brystet har voldt en del problemer . Har været så uheldig at jeg har fået hevet den halvt ud 3-4 gange :/ Det gør altså naller skulle jeg hilse at sige ! Er slet ikke færdig med piercinger endnu , men er hoppet lidt over til tattoveringer lige pt ;)

sorte-cobra 20 år, Vestjylland Skrevet 29/10/2008 11:24 jag har i bryst navle tunge. og 2 i hvert øre. nu her på fredag skal jeg muligvis havede en i øjnbrynet i den anden bryst og en isabella

mismis 18 år, Vestsjælland Skrevet 30/10/2008 19:42 Jeg har 5 i ørene og en i navlen.
venter på at få lavet i tungen, bryst og næsen.

kisschick 22 år, Fyn Skrevet 31/10/2008 22:05 jeg har i ørene og en i navlen, vil gerne ha'en i klitoris, men tør ikke :P.... ellers jeg synes at det er frækt at få piercing.

Jeg har seks i ørene, en i næsen, en i tungen og i navlen, vil gerne have en christina, og en labret (:

Jeg har 1 i hvert øre og en i navlen..
Fik den i navlen fordi så har jeg det bedere med hvordan min mave ser ud...

har haft en i læben (taget ud nu desværre)
1 i næsen
4 alm huller i ørene
og 10mm stretch i begge øre

Har 7
Venstre bryst
en i den lille flap i øret
2 i tungen
en madonna
en tear drop ved øjet
og en i klitoris forhud..

polygamin 46 år, Århus Skrevet 07/11/2008 22:51 Hejsa
vil ha lavet en intim piercing. Hvad er forskellen på en isabella og en Christina?
og hvis isabella lodret eller vandret gennem forhuden?
Hvad er jeres erfaring med piercing ved clitoris, forøger det nydelsen?

Anne P 24 år, Århus Skrevet 08/11/2008 15:44 #114
Isabella er lodret gennem. Jeg var med min veninde inde at få lavet en i sidste uge, og hun siger, at hun intet har mærket til den siden. Hun kan sagtens have alm sex osv, så det er sgu nemt nok=) God fornøjelse!

Serina 31 år, Århus Skrevet 14/11/2008 13:00 Til den oprindelige debat om hvorfor man har en piercing, så kan jeg fortælle at jeg har 3 alm. i det ene øre, 1 alm. i det andet øre, 1 navlepiercing og en labret piercing (under læben). Jeg havde ønsket mig en navlepiercing siden jeg var helt lille. Jeg vidste bare ikke, at det var en piercing. Hvis nogen kan huske den norske dukkefilm "Bjergkøbings grandprix" så har den lille arabiske prinsesse (en and) en smuk glitrende sten i navlen. Det er sådan en hvid sten jeg har :) den er ca. 1cm i diameteren. De andre piercinger og øreringe, som jeg har er også guldsmykker med en lille hvid sten i. Meget diskret ca. 1mm diameter.

Tigermis6 23 år, Midtjylland Skrevet 14/11/2008 15:42 Jeg har Jeg har seks i venstre øre, og seks i det højre... Et i venstre øjebryn og en ved hagen...

Tigermis6 23 år, Midtjylland Skrevet 14/11/2008 15:42 Og plus jeg har en i tungen...

Codya 26 år, Fyn Skrevet 15/11/2008 18:40 En i klitoris, i tungen, navlen, "hagen", næsen, 3 i øret og en i den lille dut der sidder på vej ind i øregangen (ved ikke hvad den hedder)
Synes det er en smuk måde at udskykke sin krop på.. Som folk der kan li at udsmykke med tatoveringer...

Princesse 32 år, København Skrevet 16/11/2008 11:17 Bryster, ydre skamlæber og ved klitoris

Brystvorten.. Den første og eneste indtil videre.. Kedede mig i en frokostpause og pierceren fik lov at bestemme :D Såh.. Nu har jeg en der :D
Det gjorde kraftcyklemig også ondt.. Godt hun havde så store patter der var meget nær mit ansigt, ellers havde jeg aldrig overlevet.. Haha

Jeg har i navlen.
Jeg fik den fordi jeg er danser, og det giver en god effekt at danse med en navlepiercing da den skinner meget, og så synes jeg den er flot

Tjald 18 år, København Skrevet 25/11/2008 15:25 #19:
Det gør mindre ondt end så mange andre steder jeg har plastic-kugle! Eller det er mine venindes men jeg den sidder nu altså i min tunge :D

pussycat 21 år, København Skrevet 28/11/2008 11:05 piercinger er hot men ikke for mange:)
har selv en under læben, i navlen og så selvf ørerne..
peace out

Line B 21 år, Odense Skrevet 29/11/2008 18:16 #0: Jeg har 2 i venstre øre og 3 i højre. I navlen, tungen, næsen og en madonna piercing. + jeg har 2 tusser:)

Har 1x inner conch (http://i264.photobucket.com/albums/ii176/sweetlemonbroker/Photo-0023-2.jpg), 1x 6mm stretch, 1x lower navel surface, 1x VCH, 2x dermal anchors - sternum (http://i264.photobucket.com/albums/ii176/sweetlemonbroker/Photo-0034_002-1-1.jpg).
Og så 4 andre huller i ørerne =D
I want more dermals

Koko_Koko 22 år, Århus Skrevet 30/11/2008 19:17 Jeg har alm. huller i ørerne, men det ser jeg ikke rigtig som piercinger..
Så ellers har jeg faktisk kun én i tungen..
Dér kan jeg så lige sige at jeg syntes det gjorde pisse mega ondt! Var inde og få lavet den med en veninde. Hun fik lavet først og hun kunne faktisk ikke mærke noget. Ingen smerte overhovedet. Min gjorde ellers bare ondt, kan jeg sige jer! Men har aldrig fortrudt det alligevel. Det er så frækt synes jeg. Og får altid at vide at det gør blowjobs endnu vildere for fyrene.. :)
Men efter selve piercingen var min tunge voldsomt hævet i en uge, hvor jeg spiste slush ice hele tiden, drak koldskål og spiste yoghurt. Og så skyllede den i saltvand så tit som muligt, specielt efter mad.
Jeg har titaniums stav men jeg skal have fundet et alternativ, da jeg har bidt i piercingen 3 gange. Det er lidt skidt, for jeg har en sølvfyldning i den kindtand der tyggede i den, og mange ved vist hvor forfærdeligt det føles at bide i sølvpapir hvis man har sølvfyldninger i tænderne.. Det gør bare SÅ ondt.. :S
Er der ikke nogen der ved om man kan få kuglen i sådan noget hårdt gummi? Som alligevel er lidt blødt.. Lissom på en dildo nærmest.. Hehe.. Sådan en ville være det edste alternativ selvom jeg meget gerne vil beholde denne sølvfarvede kugle.. :S
Vil gerne have lavet i klitten, men er så bange for at skade hende :) Jeg synes jeg har hørt så meget om at det kan ødelægge følelsen for evigt og det er det sidste jeg ønsker da! (:
Har også overvejet at få en i navlen og en i den lille flip i øret, men hellere i klitten.

Jeg har piercing i brystet, navlen og i klitten og jeg elsker dem.
Det gør slet ikke ondt :O

jeg har pircing i ørene og tungen :)
i tungen har jeg fået her for et måned siden , og den er jeg rigtig rigtig glad for hee , jeg fik den fordi jeg synes det er pænt , frækt, sewt at have , også os lidt for at afprøve om den var god at lave blow med , eller om det var en skrøne ;)

Jeg har 3 i hvert øre, en i nalven, en i tungen og en i skamlæben (:
vil gerne have lavet en mere i tungen (:

Har en i navlen, tungen, næsen og en madonna. og selvfølgelig ørerne.

vMathilde 18 år, Midtjylland Skrevet 23/12/2008 19:00 Har et i hvert øre.
- men skal ned og have lavet et mere i hvert.
og så vil jeg mega gerne have lavet en ring i venstre side af næsen.

Kgirl 23 år, Nordjylland Skrevet 29/12/2008 18:04 Jeg har nogle stykker i hvert øre en i navlen, tungen, næsen, hagen, brystet, vil vildt gerne have i det andet bryst og i klitoris forhud! Elsker dem alle! TOTAL FRÆKT!

Storm89 22 år, Sydsjælland Skrevet 03/01/2009 10:18
jeg har 8 I ørne, 1 i Tungen, og overvejer og få lavet en til. ;) , Og 1 i næsen, og jeg skal ha' lavet en i hagen, og en i navlen igen... :)

psytrance 19 år, Vestjylland Skrevet 05/01/2009 23:28 Jamen den på lænden er jo en eller anden slags surface piercing der hedder et eller andet specielt.
Jeg har en i navlen og tungen, og ca 12 i ørene ..
skal snart ha en i patten

Swan87 24 år, København Skrevet 09/01/2009 20:56 Har haft 5 piercinger, alle er taget ud og har ar efter 3 af dem og vil jeg altid ha. Tror det var en eller anden fase i starten af teenage årene. Har haft septum (tyre ring) den sad dog ikke i særlig længe da den var skæv pga. brusk i ene side (det sker altså tit) Har haft i navlen, hvor jeg har ar, det var den første jeg fik, der var jeg 13, i brystet, og den gav kun problemer, underlæben og tungen. Det var da meget sjovt, men tror jeg ville have overvejet hvor jeg fik den lavet mere hvis jeg skulle gøre det i dag, hyigiejne betyder rigtig meget, og det at der ewrn god service! (Kan altså godt betale sig at give 500-800 hvis man skal have dem følsomme steder! :-)

saramaibaby 18 år, Midtjylland Skrevet 15/01/2009 01:05 jeg har et i hvert øre. skal have lavet flere.
og så har jeg i navlet.
vil gerne have i øjenbrynet og i tungen.
men har angst for nåle, såååååe.

Gitte b 25 år, Fyn Skrevet 16/01/2009 13:13 jeg har ikk så mange.
2 i hvert øre
1 i tungen
1 i navlen
1 i klitten.
skal ikk have flere. men skal ind og tusset igen, så er jeg færdig med at udsmykke min krop

Jeg har
I ørene men mener ikke det er piercinger.
en i tungen.
en i navlen.
en i Brystet.
og har haft en lille sten i underlæben.

Kantsten 24 år, København Skrevet 24/01/2009 20:46 Jeg har som de fleste i ørene.. Men som #140 siger, mener heller ikk det er piercinger. :D
Så jeg har faktisk kun en, i øret. Eller den der lille flip som er lavet af sådan noget brusk. :D Og nøj det gjorde ondt. Men har haft den i 5 år og har aldrig fortrudt. :D

xqmichelle 22 år, Vestjylland Skrevet 28/01/2009 17:48 Hej q:
er ny her ;b haha.
jamen jeg har
1 i tungen
1 i navlen
har HAFT ved læben
og så har jeg i ørene..
Jeg kan godt lide piercinger, og er ikke bange for nåle. og er os meget glad for tattoo's ..
- altså synes det er flot med piercinger.
men det skal man jo selv bestemme.

Nedise J 22 år, København Skrevet 30/01/2009 17:08 Betragter heller ikke dem i ørene som piercing men har tre i det ene og fire i det andet . Og så har jeg i navlen og en nape (surface i nakken) Og skal snart ind og have lavet en vandret Isabella (surface ved hårgrænsen til de nedre dele :P ).
Er super glad for dem , der er dog desværre en risiko for at surface piercinger vokser ud :( Den i nakken lyder meget mærkeligt og der er også mange der har undret sig over at en som mig fik lavet den, men har kun fået positive reaktioner på den, for den er nu flottere end den lyder til at være :)

jeg har haft en i navlen men blev nød til at pille den ud desværre:(
skal snart have lavet en ny også vil jeg meget gerne have en i tungen

Tigervilly 22 år, Storkøbenhavn Skrevet 06/02/2009 18:39 Jeg har 4 i hvert øre - bruger kun de 3 i hvert, da jeg synes det ser dumt ud med dem alle 4.. de sidste to er derfor vokset sammen, men overvejer at få lavet dem igen.. og ja, det er alle piercet i med nål og ikke skudt i.. desuden har jeg i venstre side af næsen og en venstre brystvorte (lavet på en udfordring) Har overvejet at få lavet i tungen, men frygter at komme til at læspe.. synger, så ville være kæmpe ulykkelig, hvis jeg kom til at læspe.. nogen der har nogle erfaringer med det?

malenepigen 19 år, Sønderjylland Skrevet 07/02/2009 16:50 fuck man! mange svar!! mon nogen læser dem i gennem ?? hehe
Jeg har fordi jeg synes det er smart ;)

VtecBitch 25 år, Østjylland Skrevet 08/02/2009 14:12 Jeg har de normale i ørerne og så fik jeg endelig taget mig sammen til den i navlen....
Fortryder den satme ikk :)
Og det gjorde jo ikk engang ondt hehe.. :)
Der er andre jeg overvejer men det tog mig 6 år at få den i navlen haha så der kan snildt gå noget tid endnu :)

Jeg fik det lavet i navlen, det gjorde overhovedet ikke ondt :)
Tænkte mig om 2 år før jeg fik den lavet :)
Og så har jeg en i tungen, det gjorde heller ikke ondt :)
og drenge er vilde med den er rigtigt glad for den :P

Charmed 25 år, Midtjylland Skrevet 11/02/2009 03:09 Jeg har 4, men det er bare i ørene... Jeg vil gerne have lavet en i brystvorten, synes det er lidt frækt, men er simpelt hen så bange for at det gør ondt, der går betændelse i eller jeg ikke kan give mælk når jeg engang når til det med børn...

soffidk 20 år, Østjylland Skrevet 12/02/2009 14:18 Jeg har i tungen, navlen og en madonna over læben :)

frktrold 23 år, Storkøbenhavn Skrevet 13/02/2009 19:13 Jeg er ikke piercet overhovedet, da min krop har svært ved at heale.
Men jeg sys at piercinger er flotte til nogen. :) og da osse ganske tiltrækkende. Min kæreste har en i tungen, og den vil jeg helst ikke undvære.. :)
Men når man først har prøvet en tunge piercing, så er der ingen vej tilbage.. hehe.

VtecBitch 25 år, Østjylland Skrevet 14/02/2009 23:33 Sig mig hvad er forskellen på en Isabella og en Christina !?!

jeg har lige fået i næsen, og lavede et selv i mit højre øre. Det gjorde pænt ondt at lave en selv! men den i næsen ku ikke mærkes, og den er jeg rigtig glad for (: jeg vil ha det for at prøve noget nyt, og vil gerne havde flere (: nu har jeg to i hvert øre og én i næsen 8D

Jeg har 7 øreringe 5 i det ene og 2 i det andet, Så har jeg i læben og navlen, har haft i næsen men fik den rykket ud men skal have det igen, ved godt det lyder lidt mækeligt men har os haft en piercing mellem tommelfingeren og pegefingeren men den blev pillet ud for fik slem betændelse i den, den var hjemmelavet, og så vil jeg helt vildt gerne have i tungen ;)

VtecBitch 25 år, Østjylland Skrevet 22/02/2009 01:33 #154 Det var satme et underligt sted ! Hehe

GitteR 20 år, Odense Skrevet 25/02/2009 17:40
Jeg har 3 i ørene
Og en i navle.
Vil gerne ha en i næsen , men har ikke fået den lavet i nu .

Nelle 20 år, Fyn Skrevet 26/02/2009 21:38 jeg har en i toppen af øret og såå har jeg i øreflipperne
og så har jeg en i tungen og i navlen :)
og er glade for dem alle
og overvejer i patten ;P og i :I

Jeg har 2 "almindelige" i det ene øre og et i det andet... så har jeg en "inde i midten af øret", næsen og navlen.
Synes piercinger og tatoveringer er fantastiske hvis man har lagt lidt tanker i dem...
Vil gerne have i tungen og en "butterfly" men er efterhånden blevet voksen og må hellere passe lidt på jobbet osv...

laguapa 29 år, Nordsjælland Skrevet 05/03/2009 18:32 Hvordan bliver man piercet på lænden??

Royal-Angel 23 år, Storkøbenhavn Skrevet 14/03/2009 22:51 Jeg har i navlen haved også en i brystet men den røg ud skal ned og ha lavet en ny en !! elsker pircinger ! det super lækkert og super frækt !!

jeg har en i navlen. men kunne vildt godt tænke mig en i tungen. ved bare ikk om jeg tør. man ved jo aldrig om man er totalt allergisk. men har dog aldrig haft nogen problemer med den i navlen. :)

Naena 19 år, Århus Skrevet 27/03/2009 21:10 Jeg har i navnlen, og ørene.. Jeg Overvejer lidt at få en i brystet... Nogle der synes det er frækt?

Jeg har i ørene (også i den lille flab), i næsen, tungen og navlen ...
Vil også gerne have en under læben, en i hver brystvorte, og så en lige over klitten :D
Elsker pircinger og tattoos :P

Angelwings 21 år, Østjylland Skrevet 10/04/2009 17:29 Jeg har en i læben (nederst, til højre) og den er jeg meget glad for. Har bare rimelig længe gerne ville have den.
Har også haft nogle stykker i ørene, men pga mit hår, har jeg måtte tage dem ud. :S

Missgeoh 25 år, Sønderjylland Skrevet 24/04/2009 18:59 Jeg har i navlen, tungen og labret :)
Den i læben fik jeg da jeg var 16, har tit overvejet at tage den ud, men jeg har et stort hul i læben så derfor har jeg den stadig.
Den i navlen fik jeg i fødselsdagsgave af en eks for 5 år siden, og synes den er rigtig fin.
Den i tungen fik jeg for 4 år siden, og den er jo meget hyggelig at have :D

vCupcake 17 år, Midtjylland Skrevet 26/04/2009 14:54 jeg har 5 i ørene, og så 4-5 mm strech og har lige fået septum for en uge siden ^^

jeg er piercing i navlen og tungen

Katharina 17 år, Nordjylland Skrevet 10/05/2009 14:13 jeg har kun i mine ører. For jeg syns selv det er klamt med alt for mange, os når man bliver gammel, det er da klamt at se en gammel dame med piercing i læben eller øjnbrynet :), og selvom man så tager den ud, kan man stadig se aret :p derfor holder jeg mig til ørene

blackgirl 18 år, Nordsjælland Skrevet 14/05/2009 11:41 er der nogle som ved hvor jeg kan få lavet en piercing i læben (en ring) uden at have mine forældre med?? (er 15 år) det skal helst være i roskilde:P

LilleLea22 26 år, København Skrevet 14/05/2009 14:46 Jeg er ikke piercet mere men har haft i klitten, læben og i tungen og næsen og navlen. på strøget er det bedste sted der tjekker de sgu ikke alder

Camillacd 19 år, Midtjylland Skrevet 25/05/2009 02:26 Vil ikke kalde dem piercinger, meen har 6 huller i ørene.
så har jeg en i navlen og en i venstre bryst. og jeg elsker dem alle!
På mig gjorde de overhovedet ikke ondt, men det er jo så forskelligt fra person til person.
Jeg skal snart ind og have lavet en intim piercing.
og så vil jeg rigtig gerne have i tungen, i brynet, i næsen og en enten under eller over læben.
Jeg elsker kropsudsmykning, og det er derfor jeg har de piercinger jeg har. har også to tatoveringer.

Fuuckfacexd 20 år, Vestsjælland Skrevet 25/05/2009 21:49 har en i tungen, navlen, læben & 3 i ørene..
Og kan lide dem alle sammen.. Jeg har dem fordi at jeg altid har ønsket mig dem .. Så derfor :)

CathrineS 18 år, Storkøbenhavn Skrevet 28/05/2009 07:30 Jeg har fire i hvert øre, en i navlen, to i tungen & en i næsen.
har haft labret.

MissMulle 21 år, Midtjylland Skrevet 30/05/2009 13:19 har 5 i ørerne , en i tungen i navlen . og alle fordi jeg altid haft lyst til at få dem :)

FrkMilla 19 år, København Skrevet 31/05/2009 15:09 Har tre i hvert øre, en i næsen, i tungen og under læben i siden. Fordi jeg sys det ser fedt ud :D

Så fik jeg en mere til samlingen :P under læben... Nøj, den er irriterende og svær at vænne sig til ! *ss*...

Bare en lille en i navlen:-)

DkzSussie 21 år, København Skrevet 11/06/2009 15:06 Jeg har en ørene, navlen, tungen, læben, og har haft i klitten og skal have den igen :)

#180: Gjorde det meget ondt at få lavet den i klitten, i forhold til de andre ? :P
- vil gerne selv have en lige over...

DkzSussie 21 år, København Skrevet 11/06/2009 15:15 Nej overhovedet ikke. begyndte at grine da jeg fik lavet den over klitten, fordi jeg troede det ville gøre ondt men det gjorde det ikke, så tog jeg den ud fordiden gjorde ondt, også fik jeg den i klitten og den gør heller ikke ondt.. og jeg fik nogen gange en orgasme hvis jeg cyklede. hehe

Seriøst ? Haha ;D
Er den svær at vænne sig til ??? .. *ss*...

DkzSussie 21 år, København Skrevet 11/06/2009 15:36 ja helt seriøst :)
lidt man skal nok lige have den et par uger eller måneder.

Oki.. Skal helt sikkert have den :D

DkzSussie 21 år, København Skrevet 11/06/2009 16:01 :) skal også have den igen :)

*ss*... voksede den hurtigt sammen da du tog den ud? Eller havde du ikke haft den så længe?

Heij alle ;3
Jeg er en pige på 14 snart 15, jeg går og overvejer at få en tungepiercing, men min mor er lid uenig med mig og synes je gskal undersøge risikoren ved tungepiercing, så jeg ville lige høre om der er nogen herinde der kan hjælpe mig? jeg har hørt at det kan ødelægge tænderne og man kan risikere at skære den streng der er under tungen over osv. men jeg har ikke snakket med nogen der har erfaringen altså selv har en tungepiercing. Men hvis der er nogen der kan hjælpe mig så skrive endelig!
mvh. Kathrine

#188: Ja. Det kan ødelægge tænderne hvis du ikke passer på. Men du kan få nogle specielle låse så det ikke gør.
Du skal være meget uheldig hvis du får sprunget strengen.
Husk altid at få de svære piercinger lavet hos en proffesionel piercer!
Og jeg ville nok anbefale at være lidt ældre før du får den. De fleste piercere piercer ikke folk under 16...
Men good luck! Det skal nok blive en sjov fornøjelse.

- Jeg selv har 2 huller i hvert øre, ( Selv lavet ) og en navlepiercing.
Overvejer en overbryns piercing og evt. flere i mine øre.

Deluxe 18 år, København Skrevet 19/06/2009 22:57 Har en i navlen (:
Og elsker den (:
Fik den lavet.. fordi jeg syns den er flot, og pga min sport (: ( mavedans )
Og overvejer at få lavet en mere (:

xx1990 21 år, Nordjylland Skrevet 23/06/2009 14:11 Jeg har 6 huller i ørene, også har jeg en piercing i tungen og en i højre brystvorte.
Jeg har fået lavet dem fordi jeg synes det ser godt ud:)

xx1990 21 år, Nordjylland Skrevet 23/06/2009 14:13 #188: Min piercing i tungen har ikke skadet mine tænder. Men kommer også an på om man leger meget med den, og og staven passer.

Ja, jeg ring i navlen og i tungen?
og der ikke sket noget slemt d:

Tusindfryyd 22 år, Midtjylland Skrevet 03/07/2009 21:07 Eeeelsker kropsudsmykning, både tatoveringer og piercinger.
Lige pt, har jeg dog kun 1 af hver (tungen og fod+ankel+læg). men har haft mange piercinger i tidernes løb :P
Ved ikke om det er en skindiver / dermal anchor du mener? : )
Dem kan du i hvertfald få både på lænden og andre steder, man ellers normalt ikke piercer.

tungen, navlen også i mine øre men det er ik det samme

HardstyleQ 26 år, Sønderjylland Skrevet 07/09/2009 20:36 Har 4 rigtige piercinger og så 5 huller i ørene...
De 4 piercinger har hver deres betydning, og må nok indrømme, at jeg har meget svært ved at sku tage dem ud...
1. Tungen, fik den lavet samme dag jeg bestod kørekortet, et krav min far gav før jeg måtte få den lavet...
2. klit, jeg vil nok kalde det en form for konkurrence mod mig selv om at gøre det, flere veninder havde det, så jeg sku være med i flokken..
3. Højre brystvorte, lavet sammen med en venninde, dog er kontakten ikke så god længere, men et evig minde om de sjove tider man havde sammen...
4. navle, en provo mod kæresten der sagde jeg ikke turde, dog er den vokset godt ud af skindet, da jeg ikke har den flap mange har over navlen....
Tror ikke jeg skal ha lavet flere, så som tattoo er jeg bange for, nok mest smerten og det ikke er som en piercinger hvor det tager 3 sek og overstået, men frister budet, ja så ku jeg da godt finde på det igen at få en piercing mere :D

MilleP 18 år, Aalborg Skrevet 22/09/2009 16:10 Metalfri og ærgerlig over det.
Jeg var førhen piercet et par steder, men da jeg opdagede, at det ikke kunne harmonere med mit fremtidige job, valgte jeg at tage dem ud. Ar ville heller ikke gøre sig så godt, så derfor skulle de ud hurtigst muligt.

NUDiBABY 16 år, Nordjylland Skrevet 27/09/2009 16:41 Jeg har to huller i ørene og en i toppen af øret.
Har også haft piercing i navlen, men drengene fra min klasse rev hele tiden i den, så nu er den væk.
Jeg fik den blå mandag. Det er den eneste piercing jeg må få inden jeg tager på efterskole næste år, men så skal der også laves nogle flere d; (:

Mauser 43 år, Lolland/Falster Skrevet 27/09/2009 19:56 Jeg har i navlen og i klitoris :)

a gain 18 år, København Skrevet 27/09/2009 21:54 Havde en smiley engang, men n er det bare tre i ørene.. (: Overvejer at få en vertical lippiercing???

PernilleU 25 år, Storkøbenhavn Skrevet 06/10/2009 11:09 Jeg har lidt af hvert...
3 i højre øre
3 i venstre øre
1 i næsen
1 i tungen
1 i navlen..
Og diverse tattos :)

chelle1 19 år, Storkøbenhavn Skrevet 08/10/2009 21:24 Jeg har et i hvert øre,
har haft i det ene bryst,
og nu har jeg lige en i tungen ;)
- Og tja det var sådan set, fordi jeg syntes det ser fedt ud :)

EmilieK 20 år, Storkøbenhavn Skrevet 18/10/2009 16:42 To i det ene øre, et i det andet og to i navlen :)

BlameItOnMe 18 år, Sønderjylland Skrevet 18/10/2009 20:26 Jeg har 13 piercinger
7 i ørene
1 i tungen
1 i hver brystvorte
En septum
1 i Læben
og én isabella (:
Jeg er piercet fordi jeg synes det er en flot / fræk måde at udsmykke sig selv, især når man, som mig ikke kan få tattoos endnu

Uniquestar 18 år, København Skrevet 21/10/2009 15:30 Jeg har syv i ørene ..
3 forneden i hver & 1 for oven i det højre .. :)
Har i tungen og i navlen .. :)
Og havde engang i næsen ..
Hehe ;)

xKiwi 15 år, Bornholm Skrevet 26/10/2009 01:19 Jeg har to forneden i højre øre, et forneden i venstre øre, og skal måske have læbe, tunge eller næse piercing ;)
Jeg gjorde det i starten for at overskride en grænse, og se omm piercinger er noget for mig, og det er de, jeg elsker simpelthen piercinger :)

Sarah_T 21 år, København Skrevet 03/11/2009 20:44 Altså jeg har kun den klassiske i ørene.. Men har dog en tatovering på hoften.. :)

Saphiira 21 år, Nordjylland Skrevet 04/11/2009 16:21 Jeg har en Madonna, i tungen og i navlen.
Jeg startede med at få den i navlen, fordi jeg synes, den er flot.
Men så blir man "bidt af det" :-)

Wolsing 22 år, København Skrevet 11/11/2009 10:40 7 huller i ørene, muligvis de kan være groet sammen nogle af dem, bruger dem aldrig.
1 stk pircing i øjenbrynet :) lille og sød - er utrolig glad for den. Fik den af kæresten nok lidt for at demonstrere, at nu var jeg flyttet hjemmefra. Ligegyldigt med far truede med at smide mig ud hvis jeg fik en pircing - nu var jeg ude, gjorde som jeg ville.

6 huller i ørene.. en i næsen..
havde engang madonna piercing, men den rev lidt af mit tandkød op, så den pillede jeg ud, skulle satme ik risikere noget da :b --

pussycat01 23 år, Østjylland Skrevet 23/11/2009 19:41 Jeg har i ørene, og 3 i tungen:) Vil super gerne ha' en i brystvorten og klitten, men nu må vi se om det bliver til noget:)

så er det min tur:) 6 huller i ørerne og 1 i forhuden af klitoris:)

pircing i brystet har haft i tungen
er tatoveret så skulle også prøve en pircing men ikke et sted hvor det giver synlige ar derfor blev det tungen og brystet

looko 32 år, Midtjylland Skrevet 30/11/2009 03:28 Er 30 og min tungepiercing lever endnu. Jeg fik den lavet første gang for 11 år siden, så slugte jeg den og måtte afsted og få den spiddet igen 2 år senere.
Jeg havde i navlen også, den fik jeg for 12 år siden, men i 2003 under en bykampsøvelse, da jeg var i militæret, blev den revet næsten helt ud på en vindueskarm i metal, som jeg skulle på hovedet ud igennem. Æv :-( Så sad den og dinglede i et stykke hud, og jeg blev nødt til at hive (!!) den helt ud... Æv æv...

xXxSimone 18 år, Storkøbenhavn Skrevet 01/12/2009 17:07 2 i højre øre
7 i venstre øre
1 i navlen
og har haft i næsen men kunne jeg ikke tåle øv øv s;..

I ørene 1 i hvert.
Tunge.
Labret.
Næsen.
Navlen.
Madonna.
Har haft i brystet.
Og har haft smiley.
Øhm Ved ikk lige hvorfor jeg har dem. Men tror bare at jeg er blevet "bidt" af det

jeg har 3 alm i ørene, 2 i det ene 1 i det andet..
piercinger: Næsen, navlen, og øverst i øret
hvorfor? fordi jeg syns de er fede, men har fået dem alle i en sen alder

DitteLind 21 år, Fyn Skrevet 09/01/2010 14:59 Ja :)
En intimpiercing... Jeg fik den fordi man bliver mere følsom :) Og det virker ! :D

xoxo 20 år, Skrevet 10/01/2010 00:33 Har madonna, næsen,navlen (under), har haft to gange i navlen før(over), og så har jeg fire i det ene øre, og to i det andet :) skal snart ha piercing i brystvorten ;p
xoxo

dadadalala 18 år, Sønderjylland Skrevet 10/01/2010 12:41 uh er du ikke bange for at få en i brystvorten?
det må da gøre sindssygt ondt!

majze 18 år, Andet Skrevet 10/01/2010 18:02 3 i ørerne, en næsepiercing, snart skal jeg have en maddonna, men kunne også godt tænke mig en septum :D

NFL 22 år, Vestjylland Skrevet 19/01/2010 14:57 6 i ørerne , en næsepiercing , en i navlen og en isabella piercing ;D !

nfuchs 23 år, Nordsjælland Skrevet 19/01/2010 17:46 ville gerne have en i højre side af læben meeen er en tøs.. i'm a wuzz

stunze 21 år, Midtjylland Skrevet 20/01/2010 14:39 tunge, øjenbryn,næse,læbe,navle, bryst :)

jeg har piercing i tungen,næsen og navlen og vil meget gerne have flere for jeg kan godt li den slags udsmykning på kroppen.. og jeg synes ikke det gør specielt ondt at blive piercet..

Sariel 22 år, Storkøbenhavn Skrevet 24/01/2010 20:29 Jeg er piercet i begge bryster, navle og tunge. Jeg elsker mine piercinger. Jeg fik dem lavet som en kærlighedserklæring til mig selv. :)

miyavi91 20 år, Vestjylland Skrevet 24/01/2010 23:49 har en labret fik den lavet pga min ynglings sanger og for at den skal minde mig om min ungdom når jeg bliver ældre

#6: nej det er ikke noget problem at holde den ren i tungen det er demt.. da jeg blev 18 ville jeg da i tungen men ture ikke.. så fik jeg min datter og sagde da at når jeg kunne føde hende uden noget mod smerterne kan jeg sku oss få i tungen så min far ga mig sådan en i tungen her for nogle mdr siden og har ingen problemer haft,.. og har overhovedet ikke renset den.. bare børstet den når jeg har børstet tænder.. og det gør ikke ondt, var pisse bange men da det var over glode jeg på min veninde og sagde VAR DET DET.. ikke andet,. og elsker min.. men lige så snart du kan så få en mindre stav i for er staven for lang leger man med den og så kan den gøre MEGA nas... Men er glad for min har også en blomst (store kugle med små kugler i) jeg kan sætte i når jeg skal være oral med pige eller kæresten.. giver mere nydelse.. Som min veninde sagde.. For helvede kvinde du kan slikke, hvad skal jeg med mænd nu.. Ka man jo godt lige at høre hihi.. go aften piger...

kato92 19 år, Lolland/Falster Skrevet 26/01/2010 21:51 Har 2 i hvert øre
1 i tungen
1 i brystvorten
1 i navlen
og en intim ;D
og jeg ELLSKER ALLE MINE....

suts0 18 år, København Skrevet 27/01/2010 11:57 Navlen , ørne og brystet :3

Linebine 21 år, Østjylland Skrevet 30/01/2010 23:19 jeg har 11 piercinger :)
Jeg elsker dem og det giver mig et kæmpe kick hver gang jeg får prikket en kanyle igennem huden - selvom det lyder sygt ;P
Ser frem til snart at få to mere!

jeg har i tungen & navlen. :D
deeet.. det bare skønt at få en & de er jo pæne. :D

Jeg har labret. (i midten af underlæben)
Den har jeg selv lavet, for et år siden. og jeg er rigtig glad for den. :D

Iziz 20 år, København Skrevet 03/02/2010 21:27 Tja, jeg har samlet haft omtrent 40-45 stykker, men efterhånden er jeg nede på 23. Dem er jeg ganske glad ved, de er en stor del af min identitet.
Og ja, de sidder jævnt fordelt over det meste af kroppen. :-)

offline 17 år, Vestjylland Skrevet 03/02/2010 23:28 2 i navlen
2 standart lobes
1 helix
og 1 næsepiercing

Kun de almindelige i ørene, og en i toppen af højre øre.
men vil virkelig gerne have flere!

Camillacd 19 år, Midtjylland Skrevet 10/02/2010 20:27 Jeg har 14 huller i ørene,
Piercing i det ene bryst, navlen og så har jeg en isabella..
og skal have flere :D:D!

5 i ørene
1 i i næsten (lavet 2 gange)
1 i navlen (lavet 2 gange)
1 intim (isabella)
Jeg tror at det hos nogle mennesker (incl. mig selv) bliver en form for adrenalin og afhængighed ligesom nogle folk med tatoveringer.

BlackSoul 19 år, Sønderjylland Skrevet 17/02/2010 14:29 Jeg har almindelige øreringe ,
snakebite ,
en tragus ,
en i tungen ,
en i navlen ,
en i hver brystvorte ,
en i øjenbrynet
og en i forhuden af klitoris .
Jeg er piercet fordi jeg nyder det kick det giver når nålen går igennem og så synes jeg bare det ser helt fantastisk ud :D

jeg har 6 i ørene
4 i det ene og 2 i det andet har haft 7 ii ørene men den ene fucket op på grund af hun ikke lavde den ordenligt så nu laver jeg dem selv i ørene og der har ikke været det mindste med dem siden og har en i læben og det hedder labret =D

BL0NDINE 15 år, Midtjylland Skrevet 04/03/2010 16:06 jeg har i ørene og i navlen d: jeg sys det flot nok :D?

Heartbreak 16 år, København Skrevet 05/03/2010 16:07 Skal har i ørene når jeg tag mig sammen xD'
ehm... såé vil jeg havde to i læberne når jeg bliver 16-18 år xD

KysDetNu 23 år, Andet Skrevet 10/03/2010 12:28 Jeg har to i hvert øre og en i læben.
Hvorfor jeg har dem?
Ørene, fordi jeg synes det er pænt og læben var for at prøve noget nyt, er blevet rimlig glad for den :)

camilla_s 23 år, København Skrevet 11/03/2010 18:50 jeg har huller i ørene :)
så har jeg haft i brystet og intimpiercing.
Regner dog med at få lavet min intimpiercing igen, da jeg sys det er vildt frækt

Pocahontas 18 år, Nordsjælland Skrevet 11/03/2010 21:29 Jeg har 2 streach øreringe, 6mm ca., + 3 normale øreringe, og så en navle piercing :)

MissMamma 29 år, Vestsjælland Skrevet 15/03/2010 17:31 Jeg har maaaange :) Elsker bare piercinger... Jeg handler her: http://piercingpusher.dk
- et godt sted at handle med BILLIGE piercinger
Jeg har fire i ansigtet.. :) PLUS en intim ;)

kamilliz 20 år, Østjylland Skrevet 21/03/2010 22:18 jeg har en ring i læben, som jeg er super glad for (: og huller i ørerne, men det gælder ikke rigtigt ..

Fidnazuen 24 år, Sønderjylland Skrevet 22/03/2010 16:29 Jeg har 5 :) Er vildt glad for dem og de er bare blevet en "naturlig" del af mig :)
Til alle Jer der kunne tænke sig piercinger men har problemer med nikkel allergi:
Få aldrig lavet en piercing i sølv el. kirurgisk stål ( det bliver en nasty betændt oplevelse, da der stadig er nikkel i, man må nemlig sige smykker er nikkelfri, så længe der er under en hvis procentdel i ) Brug derimod titanium eller nogle af de plast produkter pierceren har, så er der ingen fare for allergi og betændelse, hvis man bare paser den godt!

Jeg har et sæt huller i ørene, og det er (desværre) det eneste :/
Jeg vil sindssygt gerne have endnu et hul i hvert øre, men må ikke for forældrene (damn! -.-'), og så vil jeg også gerne have en næsepiercing, men desværre har min arbejdsplads en politik, der siger, at vi ikke må have piercinger i ansigtet, og derfor ville jeg miste mit arbejde, hvis jeg fik lavet en... :/

GummiBold 21 år, Vestjylland Skrevet 25/03/2010 07:13 Har kun i ørene lige nu. Men har haft en madonna, næsepiercing, navlepiercing og tungepiercing .. For at prøve noget .. Var glad for den i tungen. men men men .. kunne ik finde nogle steder som havde mindre stave, fordi det er ulovligt at ha under en hvis mm .. såå .. men har stadig nogle stykke jeg godt kunne tænke mig :D

Beierpigen 19 år, Vestjylland Skrevet 19/04/2010 15:14 Kunne altså ikke lade vær med at deltage i det. Jeg har en madonna & en næse piercing (: ..

offline 17 år, Vestjylland Skrevet 19/04/2010 15:38 Jeg har 2 standart lobes, 1 helix, 1 næsepiercing, 2 navlepiercinger. og har haft 1 offcenter labret

applecheeks 22 år, Vestsjælland Skrevet 21/04/2010 00:20 Jeg har pt. to labrets, en tunge, en i hver nipple, en nostril (næsefløj), 10 mm stretch i hvert øre, christina... Og det vist det :)
Har derudover haft snakebite, men tog dem ud.

Pao 21 år, København Skrevet 21/04/2010 09:44 Jeg har en labret, en i næsefløjen, stretches på 8mm og 6 huller i det ene øre og 8 i det andet (uden mine stretches) - min navlepiercing voksede ud :(
Jeg er piercet fordi jeg elsker det xD

SofieB 20 år, Odense Skrevet 21/04/2010 15:21 jeg har 3 almindelige huller i ørerne + en industrial. så har jeg i tungen, læben, brystet og navlen. venter på at ku komme til kbh og blive piercet mellem brysterne :P og så har jeg haft en i klitorisforhud som jeg overvejer at få lavet igen :)

kirs 23 år, Århus Skrevet 23/04/2010 09:06 Ja, jeg har et par stykker. :)
Spiderbite, septum, 5 alm. huller i ørerne samt en 8mm stretch i højre øre.
Det skal siges mit hjerte banker heftigt hver gang, jeg skal have lavet en ny. Men de 10 sek. det tager, er jo ingenting.
Jeg er måske bare lidt pivet, indeni. :)
Jeg holder rigtig meget af piercinger! Og skal bestemt have nogle flere, når der engang bliver råd til det :S

CarOrum 21 år, Storkøbenhavn Skrevet 24/04/2010 09:07 Jeg har alm. ørering i hvert øre og så har jeg en piercing i næsen, under læben, navlen og i tungen. Jeg har også én tatovering lige ved buksekanten.
Jeg har altid været facineret af piercinger og tatoveringer og jeg synes det er en smuk måde, at give sin krop evige smykker. Jeg har siden jeg var helt lille, altid gerne villet have mange tatoveringer og piercinger og selvom både min familie og flere i min omgangskreds mener, at jeg allerede nu har nok, er jeg absolut ikke enig. Jeg skal med garanti have flere af begge slags, men økonomien skal selvfølgelig være til det ;-)
Jeg ved ikke hvad det er, der helt præcist gør, at jeg finder det så flot, men ja.. der er bare noget specielt ved, at man kan bære smykker på kroppen på den måde og at man foreviger sin krop med nogle fantastiske minder.
Jeg hører tit en masse fordomme osv. mod folk med piercinger og tatoveringer og ser ofte en form for "frygt" i andre menneskers øjne, når de ser mig, men jeg vælger at lukke både mine øjne og ører for det. Mine piercinger og mine tatoveringer er en del af mig og de er med til at vise folk, hvem jeg er.

sarajade 20 år, Østjylland Skrevet 03/05/2010 10:40 pt. har jeg kun madonna, sternum (surface mellem brysterne) og septum (tyrering)
den 15. skal jeg ind og have madonna i den anden side også.
dvs at jeg så har angelbite :)

BlackSoul 19 år, Sønderjylland Skrevet 05/05/2010 21:32 Har skrevet herinde før men vil lige tilføje at jeg nu også har angelbite ^^

DkzSussie 21 år, København Skrevet 08/05/2010 17:31 Har i tungen, navlen, og i underlæben. har haft i klitten to steder, men den var lidt skøv, blir nød til at have den igen :D

Jeg har 2 i hvert øre, i navlen, i næsen og i tungen :)

TylerGirl 25 år, Midtjylland Skrevet 16/05/2010 15:25 Jeg har:
En i venstre øreflip
En i venstre (den lille slip)
En i højre øreflip
En i højre ørekant
En i næsen
En i tungen
og har tidligere haft i navlen men måtte pille den ud

pussycat01 23 år, Østjylland Skrevet 18/05/2010 08:54 Jeg har 3 i tungen og i en i hvert øre:)
Vil gerne have to mere.. En i brystvorten og en under læben...

Alberte123 17 år, Storkøbenhavn Skrevet 18/05/2010 17:22 4 i hvert ører og vil gerne have en i tungen. :D

TinaS 21 år, Storkøbenhavn Skrevet 18/05/2010 18:01 Jeg har i ørne,
i tungen,
en "madonna"
Og i brystet :)

perezpigen 23 år, København Skrevet 25/05/2010 14:39 Jeg har 8 i ørerne, en i tungen og en i navlen. :)
Jeg har dog haft dårlige erfaringer med dem i tungen og navlen,
men så længe man passer dem og renser dem sker der ikke noget :)

star fuck 16 år, Lolland/Falster Skrevet 16/06/2010 11:36 Jeg har tre i hvert øre, næsen og manroe. :)
Skal snart ha trakus, navlen og isabella. :)

sabrina89 22 år, Sønderjylland Skrevet 30/06/2010 01:39 navlen og en næse ring 2 øre ringe

Hejsa...
Jeg har:
5 i ørene
en i det ene øjnbryn
og en i underlæben
Jeg er rigtig glad for dem. Jeg har fået dem lavet i øjnbrynet og underlæben i holstebro hos ham de kalder "gokke" han er kanon dygtig.
knus

Har i tungen og begge ører, ville gerne ha en i navlen & en madonna
jeg elsker dem jeg har(:

sam 19 år, Nordsjælland Skrevet 02/07/2010 23:15 jeg har i tungen og navlen og i ørene..
vil gerne have en til i navlen..
har altid gerne ville have en i tungen og da jeg var 14 fik jeg så en i navlen (pga min mor ikk ville have jeg fik den i tungen) og så fik jeg den i tungen for et par uger siden.. :)
elsker dem:)

Ines 36 år, Nordsjælland Skrevet 06/07/2010 07:47 Navlen, tungen og brystvorten..............sidst nævnte helede aldrig rigtig så den og tungen blev sløjfet på en og samme gang
Navle piercing tog jeg ud da jeg blev gravid første gang, men var faktisk glad for dem allesammen...................

ZJ88 23 år, Nordjylland Skrevet 11/07/2010 21:25 jeg har en i navlen
i tungen og næsen:)

DortheaL 16 år, København Skrevet 12/07/2010 08:32 Jeg har 3
2 i venstre øre
og 1 i højre øre
vil gerne have lavet en til højre øre
og så 2 oppe ved højre øre
og 1 nede ved øret
må ik få lavet navlepiercing før jeg bliver 18 så det for jeg lavet når jeg bliver 18 indtil vidre må jeg holde mig til ørene.

Missepiien 21 år, Nordjylland Skrevet 12/07/2010 17:06 Jeg har haft 8 i det ene øre, og 3 i det andet.
Har haft:
1 øjnbryn
2 Næsen
1 Marilyn Monroe
1 venstre side af underlæben
Snakebite
1 i navlen som jeg tog ud.
Nu har jeg:
2 huller i hvert øre.
1 i tungen.
1 ny i navlen.
- jeg er blevet pircet fordi jeg har en utrolig trang til at udfordre mig selv og prøve noget nyt. (udelukkende for min egen skyld)
Det høre med til at være teenager at man prøver en masse forskællige og nogle gange grænseoverskridende ting, så man finder ud af hvem man er, eller hva man har det godt med, og desuden er det VIGTIGT at lære af de konsekvenserne af de eksperimenter man laver :D knus

rljk 20 år, København Skrevet 13/07/2010 23:29 Jeg har to i navlen, en madonna og i tungen, og har tidligere haft en labret. Elsker piercinger, og syns det er fedt.
Man viser sig selv på en anden måde, ved at vise man måske prøver grænser af. :)

Alberte123 17 år, Storkøbenhavn Skrevet 16/07/2010 06:35 Hey alle. Hvor ondt gør det at få lavet oppe øverst i øret ? Jeg er nok den største kylling nær det kommer til sådan noget med nåle . Og hvor let går det betændelse . Har kun i øreflippen . Hjælp .!

Tykkeh 21 år, Sønderjylland Skrevet 16/07/2010 10:01 Jeg har en i næse, to i tungen, en i brystet, fire i navlen og har haft en madona :)
Jeg elsker piercinger og tusser, de symbolisere hvem jeg er og at jeg tør skille mig ud fra mængden og gøre hvad jeg har lyst til uden at tænke over hvad andre synes :D

Miss Swan 21 år, Odense Skrevet 19/07/2010 10:52 Jeg har 2 i hvert øre og 1 i navlen :)
Overvejer at få lavet en mere i øret, for man bliver godt nok lidt afhængig af det.. Men har ikke tænkt mig at få andre steder på kroppen :)

Snookie 25 år, Østjylland Skrevet 23/07/2010 13:14 jeg har 3 i det ene øre, 2 i det andet
1 i tunge
1 i hø. bryst
1 i navlen
har tidligere haft 1 i øjenbrynet og 1 over klitoris
god weekend til alle :-)

willerstar 17 år, Lolland/Falster Skrevet 27/07/2010 11:32 jeg er ikke piercet. udover 6 huller i ørene.
men efter ferien regner jeg med at få sternum, madonna og tungepiercing.
hvis jeg tør.
jeg synes bare det er fedt, med permanente smykker, hvis man kan sige det sådan.(:

MilleeMee 28 år, Sydsjælland Skrevet 28/07/2010 09:25 Jeg har :
1 i næsen
1 i tungen
'& 1 madonna (:

Buttetbi 37 år, Midtjylland Skrevet 28/07/2010 22:02 Navlen.
Tungen,
Under læben.
Over klitoris.
Madonna.

Jeg har tre i hvert øre, madonna, en i missen & en i patten.
Har også haft en i navlen, næsen og tungen :) ¨
hvorfor? - Fordi jeg ELSKER DET !!

xMulle 18 år, København Skrevet 05/08/2010 01:04 Jeg har piercinger i tungen, navle, og en Madonna (over læben). Jeg fik lavet dem alle fordi jeg synes at det ville være pænt. (:

Jeg har 3 piercinger tilbage :)
Øret, navlen, tungen
Jeg har haft:
Brystet,
En modsat madonna piercing (Ved siden af underlæben)
Næsen
Overvejer at få en i missen
Udover det, har jeg en enkelt tusse

MissBlondi 21 år, København Skrevet 16/08/2010 04:03 Heey :)
Jeg har en i næsen fordi det er flot :.)
Og en i tungen fordi det er frækt! ;D hee hee . .

Schwartz 28 år, Storkøbenhavn Skrevet 24/08/2010 14:01 Ingen, jeg startede med hul i ørene, men da det gjorde hele mit ene øre blev fyldt med betændelse, siden da har jeg holdt mig fra at frembringe dem samme situation

Skudt i har jeg 1 nederst i hvert øre, haft i begge sider af næsen :)
Piercet i har jeg 2 i hvert øre, haft 2 øverst i hvert øre, tungen, venstre side af læben & navlen :) Elsker picinger, og synes de pynter :D

Jeg har i begge sider af næsen, monroe, i tungen, i navlen, i den ene brystvorte og i navlen. derudover har jeg 2 x 6 mm stretch og en conch. jeg har haft en hel del i løbet af mit liv :P
dem der er taget ud:
2 x alm. hul i øret
1 x vertical tragus (lodret gennem tragus)
1 x vertical labret (læbepiercing der går lodret igennem læben)
1 x snakebite (2 piercing, en i hver side af læben)
1 x septum (tyrering)
1 x navlepiercing
1 x sternum (mellem brysterne)
1 x bridge (mellem øjnene)
1 x nape (i nakken)

Nynnebaby 27 år, Østjylland Skrevet 27/09/2010 23:58 Jeg er piercet. I læben, navlen og klitten.
Jeg har os 16 mm huller i ørene... Har dog aldrig set/hørt om en piercing på lænden, men den må da sidde pænt meget i vejen... :-/

Mulletrol 26 år, Sønderjylland Skrevet 08/10/2010 11:22 Har i begge øre, navle. og en lille en i næsen.
Ville så gerne havde en Dermal anchor mellem mine bryster.
http://bodymod.dk/wiki/index.php/Dermal_anchor
Synes de er lidt frække :)

princessdk 22 år, Nordsjælland Skrevet 11/10/2010 00:16 jeg har i tungen og en li over læben i højre side:)
og har dem fordi jeg synes det er flot og lidt frækt

linebach03 17 år, Nordjylland Skrevet 01/11/2010 11:08 Jeg har 2 huller nederst i venstre øre, 1 i det øverste brusk i venstre øre, 2 nederst i højre øre, 1 navle piercing og 1 tunge piercing :) jeg har haft øverst i højre øre også men der gik betændelse i. Og så vil jeg gerne have en i læben :)

MalleM 23 år, Århus Skrevet 01/11/2010 13:39 Jeg har haft en i navlen.

Kizz-Girl 18 år, Fyn Skrevet 18/11/2010 12:20 Jeg har tre holler i vært øre...
En i overlæben og en i navlen...
Jeg har haft 3 i underlæben og en næse pircing...
Jeg skal snart havde i næsen igen og en i øjnbryntet... Så det vil gi... 10 pircinger i alt når jeg har fået lavet de to sidste...
Jeg er pircet fordi jeg syntes det er flot... Jeg syntes det er en bedre udsmykning ind tattoveringer da man bare kan tage dem ud når man ikk vil havde dem mere..

Jeg har tunge piercing, 3 i det ene øre og 2 i det andet.
Vil os gerne have en i underlæben (:

Sarar 18 år, Sønderjylland Skrevet 23/12/2010 23:57 Jeg har og har haft mange i ørene, har tragus ( den lille øreflip, som du presser ind hvis du holder dig for ørene ) og i navlen ;-) vil rigtig gerne have lavet en i underdelen af navlen også!

xChriz 17 år, Midtjylland Skrevet 24/12/2010 10:54 '
jeg har i midten af underlæben :D.

Jeg er ikke og skal heller ikke. Ikke lige min still.

har syv i det ene øre og fem i det andet, og så en læbepiercing. Har også haft nostril men tog den ud.
Jeg har dem fordi jeg syntes det er smukt, der er ikke nogen andre grunde til det. Gør det ikke for at få opmærksomhed eller skille mig ud, som nogen tror

mitixD 17 år, Vestjylland Skrevet 08/01/2011 02:00 jeg har 5 huller i hvert øre.
Og en tungepiercing.
Regner godt nok med at tage den ud, for det giver alt for mange
huller har jeg fundet ud af.. men er ikke glad for det..
Og så vil jeg gerne have lavet en navlepiercing, og en næsepiercing..
Og jeg har haft en piercing i læben :-)
Godnat :-D

Bitch4real 25 år, København Skrevet 22/01/2011 11:31 Jeg fik første piercing som 14 årig var en i tungen...
Så har jeg en under underlæben og en madonna en i klit og to i hver øre..... Overvejer nu få nogle tattoer eller måske en nummer to i tungen

Maria 92 19 år, København Skrevet 27/01/2011 18:40 Jeg har piercing i tungen, navlen og ved siden af øjet. Har haft en madonna, men synes den sendte et forkert signal. :-)

Gemytlig 16 år, Midtjylland Skrevet 02/02/2011 17:13 Jamen jeg har de 2 "obligatoriske" piercinger i ørene, og en næsefløjs piercing iform af en ring lige i øjeblikket. Dem er jeg glade for, men kunne utrolig godt forestille mig en septum "tyrering"(piercing i næsevæggen)

itsmeAK 17 år, Vestjylland Skrevet 17/02/2011 22:43 Jeg har fire huller i hvert øre - altså otte huller tilsammen, og så har jeg haft en navlepiercing, som jeg var så dum at lave selv, hvilket blev til betændelse. Jeg har en næsepiercing, og en tungepiercing :)
- den på lænden tror jeg hedder en hoftepiercing. :-)

7 i det ene øre og to i det andet øre

lillelou 18 år, Nordsjælland Skrevet 05/04/2011 00:37 Jeg har:
2 skindivers, snart en tredje
1 i navlen
1 i brystvorten
1 i tungen
8 i ørene
1 i næsen
;)

lillelou 18 år, Nordsjælland Skrevet 05/04/2011 00:39 OG 1 enkelt mellem benene ;)

har 15
1 i næsen
1 i navlen
13 i ørene
har haft en i læben :) 12 af den er hjemmelavet :)

jeq er 27 år
har en i navlen og Madonna Piercinq =)

Raysius 18 år, Østjylland Skrevet 21/04/2011 22:12 Jeg har:
3 i venstre øre
7 i højre øre
1 i hvert øjebryn
5 i læben
1 i næsen
& 1 i navlen
Og jeg elsker dem alle sammen

Offset 17 år, Vestjylland Skrevet 19/05/2011 13:15 jeg har tre i det ene øre nederst, 2 i det andet øre nederste + 2 øverst. jeg vil gerne have en mere i venstre side af underlæben :i

jeg har en i navlen og tungen, og jeg har fået den i navlen fordi jeg synes det pynter når man render rundt i bikini eller lignende. og tungepiercingen hmm.. synes bare den er fed ;)

SoDe-MiG 23 år, Sydsjælland Skrevet 25/05/2011 14:52 jeg har 4 i ørene har haft flere.

SoDe-MiG 23 år, Sydsjælland Skrevet 25/05/2011 14:53 videre :
har haft 3 gange i næsen.
har nu en i navlen,
og en i forhuden over klitoris kan varmt anbefales :)

Atavist 24 år, Midtjylland Skrevet 03/06/2011 23:55 Jeg har
6 i ørerne
1 i næsen
1 i læben
1 i navlen
- og om et par uger kommer der 2 i det ene øjenbryn, 1 i tungen og 1 mere i næsen. Haps! :D

Dinna_S 17 år, Østjylland Skrevet 07/06/2011 22:51 jeg har 7 i ørene (4 i højre og 3 i venstre) og næse piercing, tungen, navlen og læben er godt på vej.

b0nkerz 16 år, Midtjylland Skrevet 10/06/2011 16:10 Jeg har
1 i navlen, to alm. i øret, & tragus.
- fik det lavet fordi jeg synes det er pææænt :D

SkullGirl 25 år, Midtjylland Skrevet 10/06/2011 16:15 Jeg har 4 i ørerne og en i læben :)

Ganja 21 år, Nordjylland Skrevet 13/07/2011 12:36 Jeg har en i tungen, en i navlen, en madonna. og har haft en del flere. gjorde det hovedsageligt for at være sej, da jeg var en lille teenager :s fortryder min madonna inderligt, da den jo sidder i ansigtet, hvor den hele tiden kan ses.. kan ikk ta' den ud da aret efter den, er blevet stort og grimt. det er lidt trist :)

TylerGirl02 25 år, Sydsjælland Skrevet 25/07/2011 13:43 Jeg har:
1 alm. i hver øreflip, overvejer stretch
1 tragus i venstre øre
1 pinna i højre øre
1 i tungen
1 i næsen
Jeg har haft:
i navlen, men måtte pille den ud da den gik helt i ged
Har piercinger fordi jeg synes det er smukt og giver et individuelt billede af hvem man er.

DreamOn 15 år, Sønderjylland Skrevet 31/07/2011 15:40 Altså jeg har to huller i det ene øre og skal snart ha' det 3. men de er skudt i, så det er ikke rigtige piercinger... Men har en i næsen og gad vildt godt at ha' en piercing i den ene side af underlæben eller måske snakebite (:
Ved ikke hvad piercingen i lænden hedder, men det lyder ubehageligt s: :D

jeg har 10 snart 11-12 laver dem selv :D

Cylia 22 år, København Skrevet 30/08/2011 19:09 Jeg har kun en :D I navlen. Og bare den får jeg mange "negative" kommentarer mod

bareosto 17 år, København Skrevet 01/09/2011 16:15 jeg har 3 i det ene øre og 2 i det andet, har haft i siden af underlæben og midten af underlæben, har i navlen og i tungen, og har haft i den lille flap i øret, og har i næsen jeg syntes det gør mere ondt at få huller i ørene end i tungen, det eneste der der gør ondt, er tangen der klemmer lidt ? :)

bareosto 17 år, København Skrevet 01/09/2011 16:24 #306: har du ikke plastik stav og plastik kuler i? :)

jessiicak 23 år, Aalborg Skrevet 18/09/2011 16:27 årh , er piecet mange steder men hvorfor ? tjaa .. nogle mennesker kan lide tatoveringer og nogle kan lide andre ting - det er vel det jeg godt kan lide (:
og hvor ? jamen har i over og underlæbe, tungen, næsen, ørene, "forneden" og i navlen - men har også haft flere i ørene og i øjenbrynet ..

colle17 18 år, Nordjylland Skrevet 20/09/2011 17:01 Jeg er en piercing i øjebrynet! ;)

BexSweet16 17 år, Nordsjælland Skrevet 17/10/2011 22:24 ´Jeg har en ring i næsen og snakebite :D

InkHeart 22 år, Storkøbenhavn Skrevet 19/10/2011 01:21 Jeg har 5 huller i ørene, 2 i venstre side af læben, 1 i navlen og 2 i tungen. Har udover det haft 6 mere i ørene (som jeg selv har lavet), og 2 i næsen.
Piercinger er fede, men som så meget andet: Alt med måde.
Har dog intet imod folk har mange piercinger (og det kan faktisk være rigtig flot), jeg skal bare ikke have flere selv :)
Jeg har også nok i at se folk blive piercet på mit arbejde :)

FuckYeah 18 år, Fyn Skrevet 22/10/2011 22:47 Har septum (i næsen)
fik den fordi jeg synes det så utrolig fedt ud
Og det synes jeg stadig at det gør (:
Den piercing der sidder på lænden hedder Lowerback.

Kunne godt tænke mig i næsen :)

Dezirinda 21 år, København Skrevet 05/11/2011 23:16 Jeg har kun en labret (lige under læben) i ansigtet, og det er alt jeg skal have - jeg syntes piercinger er utroligt smukke og facinerende, jeg kan bare ikke bære andet i ansiget.
I ørene er jeg blevet stukket et utal af gange, men har lige nu kun 4 huller spredt sådan lidt op og ned af begge ører. Skal have flere i brusken i øret, det er sikkert, men ikke andre steder på kroppen.
Nu er det tid til en tatovering.

InkHeart 22 år, Storkøbenhavn Skrevet 07/11/2011 23:01 #338:
Hvilken tatovering, og hvor henne på kroppen? :)

mille1303 15 år, Sønderjylland Skrevet 14/11/2011 15:59 jeg har i næsen og en madonna piercing :)

jeg har:
4 i øreflipperne
1 i brynet
1 i tungen
1 madonna
1 labret
1 tragus
1 industrial
Jeg har dog ofret mine 4 huller i øreflipperne for en omgang stretch :P er på 8 nu og stærkt på vej mod de 10mm :) WEEEE. Herefter er det dog slut og jeg hopper videre til tattoveringerne, er dog tyvstartet lidt med 3 stjerner bag øret, og har planlagt 2 tekster og et halv sleeve :D WEEEE. JEG GLÆDER MIG :D

igliyug 15 år, Østjylland Skrevet 28/11/2011 20:57 15 år,11 i det ene øre, 7 i det andet,2 i læben, 2 i navlen og en i tungen :)

Tungen overvejer at få en til, i tungen altså :)
Navlen
Næsen
Madonna
3 i det ene øra 2 i det andet
Jeg elsker dem alle sammen :)

Dodo 24 år, Vestsjælland Skrevet 04/01/2012 23:58 Jeg er piercet i ørene - 2 i hver, 1 i brystet og 1 i kliten :P
Hvorfor jeg blev piercet, puha.. Havde lyst til det fordi jeg synes det er pænt og frækt, og fordi det psykisk gør noget godt for mig..
Har aldrig fortrudt nogen dem og ville idag føle mig nøgen uden dem efter at have set på dem i flere år, og overvejer da flere diskrete piercinger i fremtiden :)

Voluspa 19 år, Sønderjylland Skrevet 19/01/2012 20:31 Har en i navlen og har massere i ørerne. Jeg fik det lavet fordi jeg synes det kunne være pænt og jeg elsker det =)