Earthling 24 år, Sønderjylland Skrevet 24/01/2012 17:10 Jeg har tit følt at det er svært at bedømme, om man er en pige eller en kvinde..
Så jeg tænkte jeg ville høre alle jer, om hvad i mener der gør forskellen..
Jeg går ikke udfra, at det pludselig en dag kommer til en som en åbenbaring:
Nu er jeg en rigtig kvinde!!
Men er det når man er nået en vis alder?
Været ude for bestemte ting?
Fået et bestemt antal børn?
Ja jeg håber at i forstå hvad det er jeg prøver at sige.... :)

crazy sus 29 år, Nordjylland Skrevet 25/01/2012 17:16 He he.. lidt sjovt har selv tænkt samme tanke mange gange. Personlig føler jeg mig ikke som en kvinde, selv om jeg har 2 børn og snart bliver 30.. Men vil heller ikke kande mig selv for en pige...
Tror ikke der er nået som bestemmer hvornår man går fra det ene til det andet.. Er nok nået man bare hen af vejen føler.
Ved ikke om mit svar hjalp men om ikke andet er du ikke ene om tankerne..
Kalder faktisk mig selv for tøs.. For er for mig en ting der ligger imellem..

Earthling 24 år, Sønderjylland Skrevet 25/01/2012 18:54 Ja nemlig, har det også sådan at jeg ikke længere er en pige, men er jeg en kvinde!? :)
Det kommer vel nok ja, som du siger..
Ville bare høre hvad folk mener er forskellen, og hvad folk syntes gør at man er det ene eller det andet.. Måske sådan gør det det nemmere at bedømme om man selv er en kvinde eller stadig en pige.. :) Tak for svar..

Jeg er 18 og føler mig som en pige. Men andre kalder mig for en ung kvinde, jeg synes det lyder forkert at kalde mig kvinde og studser altid lidt over det, når folk kalder mig det...Så langt er jeg åbenbart ikke nået endnu ;)

Earthling 24 år, Sønderjylland Skrevet 26/01/2012 12:15 Jeg tror også at man er det man føler.. Som du siger føler du dig som en pige, og så tror jeg at du er det.. Det er der jo heller ikke noget dårligt i, man skal jo nok nå dertil hvor man bliver en kvinde.. Man skal helt klart ikke have for travlt.. :)

Det tror jeg du har fuldstændig ret i :) Jo længere man kan føle sig ung jo bedre ;)