jeg har et stort problemt...! Jeg har haft en friend with benfits i snart 6 måneder, han er virkleig sød ogjeg kan rigtig godt lide ham :) ... men problemet er at han nok ikke vil have noget seriøst med mig og vi derfor kun er friend with benefits, men jeg har været vild med ham siden vi for alle første gang snakkede sammen!!
Han er gode venner med min storesøster, så jeg loggede mig ind på hendes facebook account for at se hvad de skrev og der stod at ham jeg er vildmed gerne vil have et seriøst forhold med en. Så jeg ved ikke om jeg bare skal stoppe alt det der har været imellem os eller bare håbe på han vil spørge mig om vi skal være kærester? jeg har virkelig brug for hjælp!! Jeg vil så gerne være kærester med ham, men tør ikke sige jeg har været vild med ham i 6 måneder!!!!!!!! TUSIND TAK hvis i gider hjælpe mig lidt videre :*

gees 29 år, Århus Skrevet 04/12/2011 19:42 Du skal i hvert fald være ærlig overfor ham. Ellers snyder du jer begge to. Måske gengælder han dine følelser, måske ikke, men det er du nødt til at finde ud af.
Og så skal du for øvrigt lade din søs ha' sin fb i fred. Det kan nemt blive noget værre bøvl, hvis det bliver opdaget, og det gør det på et tidspunkt, hvis du bliver ved længe nok.
Jeg har selv haft en bolleven, jeg var forelsket i, hvor det ikke var gengældt. Og det sluttede, da han begyndte at date en anden - jeg var KNUST. At han så et par uger senere datede 2 nye og endte i et længerevarende forhold med den ene gjorde det IKKE nemmere at være mig. Så du skal vide, at det er en HØJ pris, du betaler, og du skal virkelig være sikker på, det er dét værd.
Pas på dig selv og dit hjerte, min pige. Jeg ved godt, hvor nemt man farer vild i forelskelse som 15-årig, men jeg ved desværre også, hvor ondt det kan gøre, når det pludselig ender.

tak for at du gad hjælpe... jeg tror hvist lige jeg skal tænke mig lidt om. Det gør mig meget trist at høre hvordan det var for dig og din bolleven, men håber for dig at du alligevel kommer til at finde en som elsker dig ligesom du elsker ham!! :) Skal nok lade min søsters facebook være fra nu af ;) Jeg er bare bange for at han ikke gengælder mine følelser og så fortælle til allesammen på min skole hvad jeg føler for ham... det ville være ret nederen for mig... men alligevel mange mange tak for din hjælp!!

Hej..
Jeg synes også det ville være en god ide at tale med ham om det. Hvis i har kendt hinanden i 6 måneder burde i godt kunne tale om, om jeres "forhold" evt kan blive til mere..
Jeg har også selv haft en b-ven i ca 4 måneder og vi var i starten enige om at vi ikke skulle være kærester. Jeg nåede et punkt hvor jeg følte at jeg gerne ville have et fast forhold, og han ville helst have noget "løst" - så jeg endte med at bryde kontakten og fandt en kæreste i stedet.
Håber du finder en løsning så du ikke går og håber for meget på noget der ikke sker...
Knus