Hvilken slags musik hører sådan nogle herlige piger som jer selv så? (:
For mit eget vedkommende må jeg sige at jeg er ret alsidig, og det tror jeg også at min profil afspejler (:

sarabeth 27 år, Storkøbenhavn Skrevet 12/09/2006 22:43 Hiphop og metal her... Suspekt, Niarn og L.O.C ligger øverst på listen af danske kunstnere.. Udenlanske Mobb Deep.

Hvorfor noget metal snakker vi så her, om jeg må spørge? (:

sarabeth 27 år, Storkøbenhavn Skrevet 13/09/2006 12:32 Guano apes, metallica, kittie, min kærestes band Unspoken,....tænker... der er jo en del.... lidt korn... Charon.. det er nok mest hiphop jeg hører.. heh

Oi, det er da nogle fine navne. Især min kæreste er helt sindssyg med Guano Apes. Hun vil ha' en tattoo af den der flagermus og det hele. Ih, men generelt meget fint metal du hører dig.
Er du sådan en rigtig gangsta? dx

sarabeth 27 år, Storkøbenhavn Skrevet 14/09/2006 16:56 en gangsta... det måske lidt i overkanten.. heheheh

Clara 25 år, København Skrevet 20/09/2006 17:26 Jeg er mest til sådan .. ja .. hvad der nu er i radioen - ellers sing/song-writers -- både danske og udenlandske.

tiktak 23 år, Skrevet 30/10/2006 18:46 Dem jeg er super-super-fan af er Rufus Wainwright og Placebo. :)
Jeg har en bred musiksmag, som spænder helt fra klassisk og opera til rock og indie. Jeg bryder mig ikke helt så meget om hip hop og rap.
Og så er jeg heller ikke meget til dem, der ikke selv skriver sange eller ikke kan spille selv (med enkelte undtagelser).

xfaake 21 år, Midtjylland Skrevet 20/11/2006 14:04 Høre meget blandet musik. men mest musik som Anti flag, Panic! at the disco, Cralde of filth og sådan (x

bathorina 25 år, Midtjylland Skrevet 23/11/2006 21:36 Jeg høre metal, alt for døds til 80´er metal. Men kan da også høre andet, går meget til koncerter og høre næsten alt live

Kris B 22 år, Skrevet 02/12/2006 11:39 ALT BAR DET ER DANSK OG MAN KAN HØRE HVA DE SYNGER :D
( nik og jay er ikke inkl! ) ;D

Gipsy 22 år, Fyn Skrevet 07/12/2006 13:50 Det e meget blandet..
har altid været stor fan af Michael Jackson
ud over det, høre jeg eminem - cradle of filth - system of a down - Beatles - bob marley - damian marley - ziggie marley - cypress hill - julemusik? hehe..

xxTurunen 21 år, Århus Skrevet 05/01/2007 07:13 Hører nok ikke en bestemt genre, men er skudt i Nightwish!
Og så har jeg et flip med 80øer musik :)

Cil 21 år, Vestjylland Skrevet 06/01/2007 22:30 Ih, der er jo meget. Men lige nu er det nok musik som Lesbians on ecstasy, Kashmir, Tracy Chapman, Antony and the johnsons, trentemøller og dansk rap. (:

Oh, britisk indie er nu altså godt. Blur, Pulp, Larrikin Love, The Libertines, Franz Ferdinand.. Sjovt nok kan jeg bedst li bands der består af mænd. Hmm?

shojonerd 22 år, København Skrevet 21/01/2007 17:55 jeg høre meget forskelligt, men nok mest rock som placebo, korn, nightwish, my cemical romance, eskobar, t.A.T.u, rammstein, og meget meget mere,

Alt musik man kan mærke der er sjæl i.... Elsker både den dybe og festlige slags... Men metal og pop er for det meste ikke noget for mig;)

hvorfor har lebber sådan en ringe musik smag?? eller ensporet..
hvad sker der for dansk musik??

Engel 22 år, Århus Skrevet 01/02/2007 22:00 Techno, dance, trance!! så ved man sgu hva musik er.. ikk alt det der døder musik.. det sgu for dræber :P

nutch 23 år, Aalborg Skrevet 10/03/2007 13:26 Alt for meget!.. xD Men her er lidt af udvalget: A blue ocean dream, freezepop, jamie cullum, mew, lidt múm, spleen united, the distillers, the killers, korn, +++

Preciosa 25 år, Storkøbenhavn Skrevet 11/03/2007 16:56 Hører meget forskelligt! Det eneste jeg ik hører så meget af er klassisk, heavy rock og tehcno.! (Det sker dog en gang i mellem)
Mest hører jeg:
- Hip/hop
- Rap (Gerne dansk)
- RnB
- Pop
- Og gammelt dansk musik
Men tjaa hører nu en masse blandet.. Kommer lidt an på humøret ;)

Fjeldfe 22 år, Vestsjælland Skrevet 12/03/2007 20:20 Hmm.. Jeg hører meget.. ER dog ikke til såå meget metal.. Men kanda droppe et par navne:
Rufus W, Sandie Thom, frou frou, Flyleaf, Dixie Chicks, Marie Key band, Snow Patrol, Niarn, Janis Joplin, Evanescence, LeAnn Rimes... etc., etc :)

Himalaya 21 år, København Skrevet 13/03/2007 16:48 Led Zeppelin, The Doors, Jimi Hendrix, Frank Zappa, Tactical Sekt, Blue Foundation, Katatonia, Opeth, lidt Nightwish, RW, Finntroll, Lumsk, Burzum, Lord Wind, Nevermore, In extremo, Anal Cunt, Napalm Death, Morbid Angel, Arch Enemy, Bob Marley, Bikstok røgsystem dansemusik, sjov musik, .. osv..

Registreret 22 år, Storkøbenhavn Skrevet 17/03/2007 20:39 min smag er meget blandet. Istedet for at nævne bands vil jeg heller enævne genrer.
Det er ting som, Industrial, Proggresive rock/metal, Indie, J-pop/rock, Rock, Punk, alternative, electronic, Hardcore, gothic (a little), synthpop, ska.
Som sagt, meget forskelligt. :b

Foxtot 19 år, Skrevet 30/04/2007 17:01 Lige fra Den knaldrøde gummibåd til My Chemical Romance.. :b
ALPHABEAT er danske! :D Nogle friske fyre + (flot) pige.. Det er når man er i hyper humør og super happy. :)
De tre genre, (også sjov hip hop) regner med i alle kender dem..? :) Og sangene fra Moulin Rouge, en meget humoristisk film med vidunderlige sange. (Som alle er kendte sange der er pillet lidt ved. ;)
Som jeg har skrevet i en anden debat, Så har jeg en playliste på Radioblogclub med ca. 43 yndlingssange som ikke engang er halvdelen.. Har meget bred smag syns jeg selv..

Kia Ria 29 år, Storkøbenhavn Skrevet 01/05/2007 02:26 Jeg kan ikke snuppe det mest rap og hiphop + heavy metal, men ellers er jeg frisk på alt andet. Hører alt fra Enya til Nightwish til Birthe Kjær, Queen og JA Nik og Jay (de har lavet nogle gode numre men osse mange der er skidt - hører kun de gode) :P

TipTop 23 år, København Skrevet 01/05/2007 12:59 Jeg har meget bred musiksmag, så jeg hører lidt af hvert.

Chris89 23 år, Nordjylland Skrevet 01/09/2007 17:44 Lige nu har jeg et flip med 'Top-40' musik fra 90'erne og hen mod 2003 :) Men go rock og metal er noget jeg aldrig bliver træt af.. mit yndlingsband som jeg aldrig får nok af er HIM ;D

Cinzano 24 år, Midtjylland Skrevet 01/09/2007 18:57 Høre rigtig meeget forskelligt. yeah yeah yeahs, placebo, the gits clap your hands say yeah, coco rosie, nirvana, pixies..
og det er bare et lille bitte uddrag..:) men som i kan se er jeg mest til rock.

Innocent 22 år, Nordjylland Skrevet 01/09/2007 19:14 hører mest gamle klassikere som beatles, pink floyd, elvis osv.. det som min veninde så flot betegner "lorte-musik" .. men føler mig bar så meget mig selv når jeg hører sårn noed musik :D
men jeg ka høre alt musik, fx hvis man går i byen er det da os mega fedt a ku danse til noen a de nyeste hits el. lign.. men ku aldrig finde på a sætte dem på på computeren herhjemme :P
foretrækker dog stadi Rock og metal o.lign.. :D
(ISÆR Evergrey) ;D

Jeg høre meget forskelligt musik . men mest Techno :P

FrkNanna 24 år, Skrevet 07/09/2007 08:35 Jeg elsker techno, kan slet ikke få nok af det. Men udover det hører jeg faktisk det meste, kan lide lige fra Jazz til Heavy Metal, men det er techno jeg brænder for

PrinSofie 21 år, København Skrevet 26/09/2007 16:15 Hmm .. Jeg hører en del forskelligt, men for det meste indy og rock og en mellemting . xD
Men min musiksmag skulle være temmelig fleksibel, bare teksterne ikke siger noget om, at piger bare er kællinger der skal knaldes, så er jeg med på det meste .

CatjaRenee 23 år, Østjylland Skrevet 26/09/2007 17:58 Jeg hører meget forskelligt.. men Bryan Adams går lige i hjertet hver gang.. men jeg hører alt fra gammel danske sange til AC/DC så min musiksmag er MEGET bred:O) og det er jo en fordel når man er i byen

grisling87 24 år, Sønderjylland Skrevet 26/09/2007 18:29 Jeg hører også meget blandet. Hører mange timers radio hver dag, og der er da meget godt musik :)
Udover det hører jeg:
Aerosmith, Meaf Loaf, Queen, Bryan Adams, Rammstein, Metallica... Altså meget blandet :D

Det jeg hører;
Metal
(Div. subgenres.
Bands som; Ensiferum, Turisas, Behemoth, Moonsorrow, Mayhem, Apocalyptica, Dionysus, Freedom call, Novembers doom, Opeth, Nightwish(Det gamle), Arch Enemy, Children Of Bodom, TYR, Svartsot, Isengard, Deathstars, Dimmu Borgir, Megadeth, Slayer, Cradle Of Filth, Leaves' Eyes, ETC *hører MANGE bands*)
Klassisk
(Gerne kunstnere fra Barokken og Wienerklassismen)
Opera
(Ikke nogen bestemt favorit, men Pavarotti kommer man IKKE udenom

(forsættelse på mit indlæg)
Folkemusik
(Norsk, Finsk, Skotsk & Irsk)
&
J-Rock
(Malice Mizer, Moi Dix Mois, Dir En Grey, Luna Sea, D'espair Ray, An Café, Izabel Varosa, Ayabie, Alice Nine, ETC)

Kati-Jensen 23 år, Vestsjælland Skrevet 29/12/2007 16:52 xWonderland, jeg kunne næsten kopiere dit indlæg, mange af de metalbands du har skrevet der hører jeg også. Men lad os ikke glemme guderne Cannibal Corpse.

Enifesoj 26 år, København Skrevet 20/01/2008 11:45 Må jeg ikke nok anbefale et band:
Dog Fashoin Disco!
#37,
med din ellers ret brede metalsmag, tror jeg det er noget du vil sætte pris på! Deres album Adultery er SÅ lækkert og underligt..

Regitze 21 år, København Skrevet 11/04/2010 22:02 Burzum, Bathory, Nortt, Korpiklaani, Mayhem, Jethro Tull, Pink Floyd, Obtest, Windir, Darkthrone, Venom, Led Zeppelin, Iron Maiden...
Så noget black over i noget viking over i noget folk og tilbage til noget god gammel heavy-rock og så noget lidt mere hippiet gammel rock. Eller hvordan man nu vil formulere det.

Agirl 16 år, Skrevet 28/07/2010 15:53 Düne, Paramore, lidt Green day og så pop :)

Mariebaby 22 år, København Skrevet 28/07/2010 20:00 Mest bare hvad der bliver spillet på voice tv :D

patrickx3 16 år, København Skrevet 31/07/2010 15:48 Jeg er mere Grunge metal typen eller Alternativt metal typen. Lidt screamo her og der også, og en meget lille smugle Eminem :]
Men ellers ting som alexisonfire
Three days of grace
Red
men toppen over alle dem er altså Breaking Benjamin :]