Okay. For det første håber jeg, det her er anonymt og ingen kan se hvem jeg er. For det andet er det her mit første indlæg, hvilket vil sige at jeg er helt ny og godt kunne bruge en rundtur og et par veninder her på stedet (:
Og for det tredje har jeg brug for et par råd omkring onani; den eneste måde jeg kan opnå en smule nydelse på, er ved at bruge brusehovedet på klitten. Det er selvfølgelig ret nederen! Ikke engang da jeg i sin tid fik finger af min daværende kæreste, mærkede jeg noget.. så jeg fakede og det havde jeg dårlig samvittighed med.
Jeg har også prøvet med noget større, en parfume med nogenlunde form som en dildo, eller noget.. Stadig minimalt hvad jeg fik ud af det.
HJÆLP!

bareosto 17 år, København Skrevet 30/09/2011 21:46 hmm, jeg ville nok sige du skulle prøve at snakke med dig læge, fordi det lyder ikke godt det der, der er intet galt i at bruge bruseren, gør jeg også selv, og er jeg 100% sikker på mange andre piger også gør :)

Jonathan 14 år, Skrevet 31/10/2011 01:55 jeg er en dreng men aligevel :D
se dette link til sprøgte orgasme det helt vil (håber jeg kunne hjelpe dig)
jeg vil da godt være din veninde.

#2: hvad laver du helt præcist herinde??

Maja_3 15 år, København Skrevet 31/01/2012 22:09 Udforsk dig selv med dine fingre? synes du skal mærke dig selv lidt rundt omkring, men jeg har selv haft problemet? og jeg udforskede bar mig selv noget mere? og det hjalp virkelig meget? held og lykke.. :-)

Frisøsen 37 år, Midtjylland Skrevet 01/02/2012 22:19 Du skal ha fundet din klitorist. Så frem med lidt glidecreme, eller madolie...rør ved dig selv. I en alder af 37 år får jeg kun orgasme ved direkte samleje hvis jeg allerede er kommet een gang.
Jeg leger typisk med min klit med et par fingre imens min mand knepper mig enten med hans fingre eller pik.
Det hele drejer sig om ikke at være flov over at røre ved sig selv, og så fortæl endelig de kære drenge/mænd når de rammer hvor det gør godt. Og når det ik er så godt.

Migsi 26 år, Vestsjælland Skrevet 29/03/2012 14:15 Du skal ikke være urolig for om der er noget galt.. der er rigtig mange kvinder der har svært ved at komme, nogle hjælper det med alderen, men Frisøsens råd er rigtig god, prøv dig frem, sig til dig selv at du ikke SKAL komme hver gang for så kan du slet ikke hvis du sider og spekulerer på det, tænk på noget frækt.