Hold da op hvor bliver man sat ensom af efter at være blevet skilt. Næsten samtlige "venner" skred. Og man står der midt i verden uden familie,og med ingenting. Da sorgen meldte sig og man ikke længere kunne invitere til te og hjemmebag,og underholde med smil og være de andres selskabspapegøje,da stod man der med livet,kun med sig selv. Med på turen fik man koldt at vide .."Kom videre". Det lød så nemt. Som når man går ud i byen for at købe en ny vaskemaskine.
Ude i verden må der være andre kvinder der har prøvet det samme som jeg.At miste,og føle sig smadret og alene. Det er som at blive savet midt over.
Det ville være skønt at kunne få sig et nyt liv.Sammen med en kvinde der kan forstå. Jeg har meget at byde på.For en sådan. Min krop er ikke et tomt og ligegyldigt hylster.Der banker et varmt og kærligt hjerte indeni. Savner dig så meget. Hvor er du ? Du må være der et sted.
I samme forbindelse kunne det være skønt at få sig en ny buket venner. Søde mennesker til både alvor og sjov. Nogen man kan snakke med. Gøre spændende ting sammen med.
Jeg bor i det sydvestlige.Er en stor naturelsker. Har kreative interesser.Og et elsket job.
Knus til jer fra
Tonia