har jeg en chance?

Pernille43 14 år, Nordjylland Skrevet 14/08/2011 19:20
hej, jeg er 14 år, og har noget sammen med en på 16 år, vi mødte hinanden til en fest for ikke så lang tid siden, vi kyssede og snakkede, han fik mit nummer og jeg fik hans, dagen efter var vi sammen og vi kyssede igen, det er dejligt at havde følsen af, at han holder om mig, vi var sammen dagen efter og dagen efter igen. igår ville han snige sig hjem til mig, men han faldte i søvn, og jeg vidste ikk om det var med vilje eller et uheld, for jeg blev ved med at spørge ham om hvornår han kom, og han blev ved med at udsætte det, dagen efter skrev han undskyld, og at hans vække ur var i stykker, jeg tænkte at det var et uheld, men idag er han taget på efterskole, oog jeg skal være sammen med ham om 20 uger igen, jeg tror virkelig jeg er forelsket i ham, men jeg ved ikk om han har det på samme måde, han har sagt til mig, at jeg skulle skrive til ham på face, for på den efter skole hvor han skulle hen, er der ikke særlig god forbindelse, og så kunne jeg ikke skrive til ham på mobil, og efter det skrev jeg til ham at bare vi ikke miste kontakten, og så skrev han ja, men det var tideligt idag vi skrev om det, skal jeg skrive til ham immorgen på face at jeg savner ham? for det gør jeg, men jeg vil heller ikke virke for desparat, er bare virkelig bange for at vi ikke når at blive kærester nu hvor han er taget på efter skole, og er bange for at han finder en der er bedre end mig, hvad skal jeg gøre for at få ham?
fairy 21 år, Sydsjælland Skrevet 16/08/2011 23:46
synes du skal spørge ham lige ud om han mener noget seriøst med det i render og laver.. lyder lidt som om han bare jerker dig rundt.. og det tror jeg du er alt for god til at spilde din tid på :) lad være med at kaste dig for hans fødder, se an om han mener noget med det...

Besvar indlægget

Del debatindlægget

Direkte link til dette indlæg:Kopier link | Del på Facebook

SMS Voxpop!

Hvor skal du hen på sommerferie?
Deltag! Send en SMS til 1220 m. teksten 'fly voxpop dit svar'.
Læs mere »
Flypeople ApS © 2006-2012