hjææææææææælp

sorte-cobra 20 år, Vestjylland Skrevet 27/06/2011 18:13
jeg har en rigtig god veninde som jeg har kysset med når vi har været til fest. og når jeg har sovet der har vi så kældet med hinaden. men når hun er ædru er det som om hun ikke ved hvad der er sket om natten. så andre dage hvis man sider og ser film så begynder hun at snakke om hvor fedt det kunne være hvis vi bode sammen. jeg ved ikke hvordan jeg står med hende. er der nogen det ved om det har været seriøst når hun har været fuld???+ eller har det bare været fuldskab?? vel i ikke hjælpe mig
Mindyzz 21 år, Nordsjælland Skrevet 27/06/2011 19:54
jeg vil gætte på fuldskab smukke .. men prøv og konfrontere hende med det og fortælle hvad det er hun gør når hun er fuld for at høre om det nu er seriøst eller om det bare er fuldskab.. men vil give dig ret det lyder meget besværligt at finde ud af
sorte-cobra 20 år, Vestjylland Skrevet 27/06/2011 21:51
#1: nemlig jeg kan nemlig ikke finde ud af det selv. det har jeg prøvet men der for jeg det svar at hun at hun godt vel noget mere men det er som det kun er når hun er fuld smukke
helle j 43 år,  Skrevet 27/06/2011 22:09
Du har vel en teoretisk mulighed for a fremtvinge en reaktion fra hende efter at du i har leget når hun er fuld. Du kunne for eksempel 'komme til' at give hende et sugemærke, du kunne også prøve at få hendes trusser til at forsvinde så hun vågner uden eller evt vågner op i dine arme. Det burde frembringe en reaktion fra hendes side.
En af mine veninder er engang vågnet og var blevet glat barberet, uden at hun kunne huske hvordan det var sket, eller hvem der havde gjort det. Men jeg formoder ikke at din veninde er så fuld.
sorte-cobra 20 år, Vestjylland Skrevet 27/06/2011 22:48
nej det er hun dog ikke men det vel jeg prøve hehe smiler takke smiler
itachi_sama 32 år, Storkøbenhavn Skrevet 30/06/2011 03:05
Maybe your friend is shy. Confront her gently and take it slowly one step at a time.
FrkVildKat 27 år, Storkøbenhavn Skrevet 09/07/2011 04:48
Spørg hende en dag i er alene om hun også er lun på dig eller om det bare er en leg når i er fulde... Ved ikke hvor gode i er til at være direkte , men det ville jeg mene er det bedste... det har da virket for mig før ... og så får man sagen afvejen
maleren 44 år, Sydsjælland Skrevet 09/07/2011 14:14
Vær ærlig over for hende og sig hvad du føler også selv om at det kan komme til at gøre ondt. Vi når længst med ærlighed. Så Sig til Hende at du ELSKER hende hvis det er det du gør.
Lad være med at gøre det når i har drukket.
kunz

Besvar indlægget

Del debatindlægget

Direkte link til dette indlæg:Kopier link | Del på Facebook

SMS Voxpop!

Hvor skal du hen på sommerferie?
Deltag! Send en SMS til 1220 m. teksten 'fly voxpop dit svar'.
Læs mere »
Flypeople ApS © 2006-2012