Hjælp, piger. Jeg står i en dum situation .

All4love 19 år, Odense Skrevet 25/06/2011 16:17
Hejsa piger!

Jeg har mødt en fyr, som har en kæreste han er forlovet med og har været det i mange år. Jeg står i den dumme situation at jeg er gået hen og blevet forelsket i ham. Vi snakker om alt ting sammen, lige fra kærlighed, hans kæreste, vores arbejde, sex - Jamen simpelthen alt!
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre.. Han er det mest søde, troværdige og ærlige menneske jeg har mødt i hele mit liv. Han er bare DRØMMEN..
Jeg kan jo desværre ikke selv styre mine følelser.
- Men hvad skal jeg gøre? Jeg føler mig så dum..

Knus til jer alle Bubsi..
Katie 53 år, Nordsjælland Skrevet 25/06/2011 18:12
Halløj Bubzi ringer dine klokker ikke ??? troværdig og ærlig ???? Mon han har fortalt sin forlovet, at du er inde i billedet og i taler om alt, håber da du kan se hvis det var omvendt at du var den forlovet til DRØMMEN.
Knus
All4love 19 år, Odense Skrevet 25/06/2011 18:34
- Hvor har du egentlig ret. Når han kan gøre det imod hende, kan han vel også gøre det imod mig. Knus
frækpige 22 år,  Skrevet 25/06/2011 18:50
snakker i bare og har det godt eller?.
hvis han ikke har gjort noget eller givet udtryk for han ville noget mens han er samme med hende er der vel intet galt med ham..?

men tja. ville nok glemme ham uanset, hvad der er vel en grund til man er blevet forlovet med en
Katie 53 år, Nordsjælland Skrevet 25/06/2011 19:02
Ja Bubzi jeg håber da du tænker det godt igennem, det lader det nu til.
Og til frækpige helt i orden du har en mening, men du behøver da ikke være spydig over for nogen af os.
Knus
All4love 19 år, Odense Skrevet 25/06/2011 19:03
- Han siger ikke direkte han vil være sammen med mig. Men ligger sådan op til det på den måde han skriver og er på..

Hmm.. Jeg tror sgu jeg gør som du også siger. At droppe ham :-) Jeg er efterhåden så træt af fyre. Man giver dem alt ens ærlighed, og hvad får man igen? LØGNE.
All4love 19 år, Odense Skrevet 25/06/2011 19:04
Præcis Katie :-) Tak fordi du åbnede mine øjne - jeg var helt blind forelsket i ham..
Katie 53 år, Nordsjælland Skrevet 25/06/2011 19:07
Selv tak Bubzi ;)
frækpige 22 år,  Skrevet 25/06/2011 20:06
var ikke spydig, var mellem bubzi og ham jeg mente;=)
All4love 19 år, Odense Skrevet 25/06/2011 20:39
Jeps forstod godt hvad du mente frækpige :-) Smiler.
Katie 53 år, Nordsjælland Skrevet 26/06/2011 19:43
#8: Oki så misforstod jeg dig....sorry
Knus
itachi_sama 32 år, Storkøbenhavn Skrevet 30/06/2011 02:32
Don´t feel stupid. We can´t help who we fall in love with. You should be happy that you have met someone who makes you feel this way. Problem is he sees you as a friend and you have gone and fallen in love with him. When you trust someone so much you bare your naked fragile self to the person and sometimes what you bare can be mistaken for something else. I can´t say I know the situation but it is up to you to decide. We all need friends and you describe him as a fantastic guy so why lose him just because you have fallen in love with him? I would suggest to keep him as friend or take the dare and tell him about your feelings and deal with the repercussions. You might be gently rejected with a smile but atleast you would have peace of mind. Then again it is never cool to ruin someone elses relationship but if it makes you happy, go for it. Maybe you end up happy as his girl but break another girls heart, maybe you stay happy as a friends or maybe you end up broken hearted without the love of a lover and without the love of a friend. Weigh the situation and do what´s best fo you honey. Best of luck.
FrkVildKat 27 år, Storkøbenhavn Skrevet 09/07/2011 04:32
synes du bør droppe ham
Suslianter 27 år, Nordjylland Skrevet 11/07/2011 21:04
Hej :-) Jeg villle droppe ham. Jeg har selv prøvet at en fyr spillede på to heste el hvordan man ellers skal sige det.... ;-( Han havde også en forlovet og endda barn. Jeg troede også han var manden virkelig, men som sagt kunne han gøre det mod hende, kunne han vel gøre det mod hvem som helst... Og håber da på et tidspunkt hans kæreste finder ud af hvad han går og laver, for måske ikk første gang... Skal ikk dømme nogen, ham... Kender ham jo ikk... Knus Susanne
Expectant 24 år, Sønderjylland Skrevet 22/09/2011 19:04
Jeg ville også droppe ham, det virker til at han er lidt på vej på et side spor, hvis han kan det med en, kan han det nok også med en anden.

Vent og find en som er fri til dig
FrkVildKat 27 år,  Skrevet 23/09/2011 11:29
drop ham . han er forlovet

Besvar indlægget

Del debatindlægget

Direkte link til dette indlæg:Kopier link | Del på Facebook

SMS Voxpop!

Hvor skal du hen på sommerferie?
Deltag! Send en SMS til 1220 m. teksten 'fly voxpop dit svar'.
Læs mere »
Flypeople ApS © 2006-2012