nookie 24 år, Storkøbenhavn Skrevet 24/06/2011 19:39 synes ikke at de to ting hænger sammen.. ihh hvor jeg bare hader facebook. jeg må self ikke selv have profil derind men han må godt??? det er så latterligt.. hmmm hader bare tanken om at han kigger på andre piger selvom han siger han ikke gør.. men fyrer er vel sådan... arggghhh hoved pine.. :(

Katie 53 år, Nordsjælland Skrevet 24/06/2011 19:51 Hmmm ikke godt for forholdet, bare min mening. Gensidig tillid.
Knus

sødpige79 33 år, København Skrevet 27/06/2011 10:06 sådan er det tit men synes du skal stille ham til regnskab, og sige hvis du ikke må, så kan desværre heller ikke have en, det virker som om han skjuler noget,siden han ikke vil have at du bevæger dig i samme rum, synes ærligt ikke du skal finde dig i det, for hvis du må have en profil herinde hvorfor må du så ikke have en på facebook ? meget mærkeligt i min verden, du få den tankegang ændret.
held og lykke med det knus

Han skal da slet ikke bestemme om du skal have en facebook!
- Hvis min kæreste havde sagt til mig at jeg ikke måtte have en facebook, men han gerne måtte - havde jeg da givet ham fingeren.
Selvfølgelig skal du have lov til at have en facebook! Om han skjuler noget eller ej, vil jeg ikke kommentere på - i og med at jeg ikke kender ham. Men syntes det er forkert af ham at stille det op sådan.

Mutts 24 år, København Skrevet 24/09/2011 01:22 Hej Nookie,
Jeg er helt enig med de andre der har lagt et indlæg til dig.. Dobbeltmoral er aldrig godt og i et forhold skal der være gensidig tillid samt at der ingen unødvendige begrænsninger skal være.
Min holdning om facebook er at man bruger til hvad man har lyst til - enten kan man bruge den som datingside, blot holde bekendtskaber ved lige eller lade folk følge med i alt hvad der sker i dit liv til daglig..
Hvad din kæreste bruger den til, kan man ikke vide, men der er ingen tvivl om at jeg ikke kan lade være med at dele min mening om at det lugter langt væk..
Jeg synes at du skal tage en snak med ham - og ikke falde for den omvendte psykologi hvis han bruger det imod dig (Som mænd ofte er gode til) som "Hvorfor er det så vigtigt for dig" bla bla bla.. Det er en anerkendt populær side som alle har adgang til og der er intet galt i at du ønsker at være en del af det..
Hvis det var mig - var der absolut INGEN der skulle fortælle eller styre hvad jeg gjorde..
Held og lykke med det :)

måske skulle du tale om tillid med ham ... det er jo latterligt hvis han må ha en profil et sted og du ikke må