kærlighed / forelskelse

camilla k4 17 år, Vestjylland Skrevet 06/06/2011 19:28
hej :)
jeg har fundet mig den mest fantastiske fyr. vi har det helt vildt godt sammen, han siger han er totalt forelsket i mig når vi er sammen ovs. vi laver ting som en normalt kærestepar vil lave, som at vise offentligt at vi kan lide hinanden og det der høre til :) :)
men da han bor ret langt væk ses vi kun i weekenderne, og når jeg så tager hjem snakker jeg faktisk storset ikke med ham før næste weekend. er det fordi han ikke er interesseret i mig eller bare fordi han ikke ved hvad han skal skrive til mig. hvis jeg så endelig skriver til ham har vi en meget kort samtale på max en 5 beskeder.
jeg syntes det er ret frustrerende at han aldrig skriver. når jeg ikke er der.
hvad skal jeg gøre ? og hvad kan jeg skrive for at sætte en samtale igang?
dirtychick 19 år,  Skrevet 06/06/2011 22:53
Han er en dreng, det siger vidst det hele. De fleste drenge, tænker ikke over hvor vigtigt det er for pigen i forholdet, at man snakker/skriver sammen dagligt. Det er ofte fordi at drenge er igang hele tiden, i forhold til piger. Mit råd ville være, at tage emnet op med din kæreste. Spørg ham evt. hvorfor han ikke skriver, og forklar ham efterfølgende at du føler dig glemt og at du ville sætte pris på et par beskeder om dagen. Men husk nu ikke at ligge skjul på noget, eller prøve med en hentydning. Drenge skal have det ligeud, for at de skal forstå det fuldt ud. :)

Besvar indlægget

Del debatindlægget

Direkte link til dette indlæg:Kopier link | Del på Facebook

SMS Voxpop!

Hvor skal du hen på sommerferie?
Deltag! Send en SMS til 1220 m. teksten 'fly voxpop dit svar'.
Læs mere »
Flypeople ApS © 2006-2012