Alle mine planer er røget i vasken idag

Majsmameluca 32 år, Vestsjælland Skrevet 04/09/2010 18:44
Buhu keder mig en anelse er der nogen der har lyst til at lave noget sjovt med mig i aften åben for forslag knus fra majse
tøzen_44 47 år, Lolland/Falster Skrevet 05/09/2010 13:04
undskyld jeg siger det søde...men synes altså at alle dine indlæg går ud på,om der ikke er nogen der vil besøge dig..du virker meget desperat og ensom..jeg tror det ville virke bedre,hvis du ikke næsten tiggede og bad folk om at besøge dig..sorry,det var ikke ondt ment,men noget du måske skulle tænke lidt over...
hmm,eller er du en faker..? ;-D

knuzz tøzen
kamille 46 48 år, Nordsjælland Skrevet 05/09/2010 14:07
Hej tøzen
Nej hun er ikke en fake.
Vi har mødt majsmamaluka nogle gange
Knus og en dejlig søndag til alle
Linni
maleren 44 år, Sydsjælland Skrevet 05/09/2010 20:29
Hej jeg var end af dem som måtte melde fra da jeg maler min nye lejlighed.
jeg har også mødt majsmamaluka og hun er en søde pige.
knus Winnie
Majsmameluca 32 år, Vestsjælland Skrevet 05/09/2010 21:52
Tak tøser for at forsvarer mig smiler og winnie jeg forstår dig udemærket med lejligheden havde gjort det samme i din situation så ingen negative føelser der til søde kvinde med råd er ik desperat prøver bare at få kontakt til nogen og giver ik op jeg ville heller ik ha nogen hjem i weekenden havde meldt mig på til at komme ud og møde folk i weekend hvilke der ik er mange frie af pga arbejde og familie som jeg også ser tit som muligt og pludselig blev det ok til noget af normalt gode grunde fra andres sider så stod jeg der alene i weekend som jeg ku ha brugt på børn el andre venner hvis det havde været aftalt men sådan går det jo ik med net aftaler her på dem kan man sagtens droppe lige op til så havde bare glædet mig til at møde friske søde pige veninder her fra og høre lidt musik og danse det var det hele og siger ik det skal være hjemme hos mig siger bare jeg er ikke afvisende for at åbne mit hjem mit liv for gode nye veninder og tage initiativ der til men i må da helt selv bestemme om i vil tage imod mit tilbud vil da egentlig også til tider meget hellere ud og oplevet noget nyt end sidde hjemme altid så hvis nogen inviterer smiler så vil jeg kigge kalender igennem og gøre mit bedste for St det kan lade sig gøre at mødes med formål en super fremtidig veninde forhåbentligt som jo er derfor jeg kigger på denne side ;0) mvh. Majbrit
tøzen_44 47 år, Lolland/Falster Skrevet 19/10/2010 21:50
okay så,sorry ;-) måske er det også fordi der efterhånden er så mange fake profiler alle steder,så bliver man (jeg) mistænksom over for alt og alle...men godt ord igen så ;-D men hva, med et profil billede så,søde majsmameluca? ( spøjst nickname) ;-) det er lidt underligt at kigge på en hund når man læser dine indlæg,eller skriver til dig... iøvrigt en sød vovse...er det din? men igen,beklager at jeg tog fejl :-d

knuzzer tøzen...

Besvar indlægget

Del debatindlægget

Direkte link til dette indlæg:Kopier link | Del på Facebook

SMS Voxpop!

Hvor skal du hen på sommerferie?
Deltag! Send en SMS til 1220 m. teksten 'fly voxpop dit svar'.
Læs mere »
Flypeople ApS © 2006-2012