forelsket i en anden kvinde

Wildwoman 23 år, København Skrevet 31/08/2010 17:27
hej dejlige damer.
jeg er komplet forelsket i en anden kvinde. jeg har ødelagt alle mine chancer for bare så meget som at tale med hende igen, og det kan ikke reddes. der er længe siden nu, men kan alligevel ikke komme over hende.
kunne virkelig godt bruge nogle opmuntrende ord til at skubbe mig videre.
sko 19 år, Vestjylland Skrevet 31/08/2010 18:16
søde hør der er så mange ander dejlige piger her i verden og de venter bare på du kommer til dem ... det svært og glemme ved jeg .. men vis du ik prøve ville du ikke kunne få chansen for at holde 100gang så meget af en anden vis bare du giver slip så på med modet og hop ud i det
Swedgirl 51 år, Storkøbenhavn Skrevet 01/09/2010 10:54
#0: Naaa din stakkels! Den følelse kender jeg godt og den er sgu ikke rar! En lille cyberkrams til dig og pøj pøj med fremtiden.
Hjerteliv 27 år, København Skrevet 12/11/2010 19:42
Nu kan jeg se at du er 21 år og så vil jeg ikke fortælle og forklarer. Det her er en del af det at være 21 år. Havde du været ældre havde jeg været bekymret.
Michellapige 29 år, København Skrevet 15/11/2010 20:14
Ud og nyd livet - tud og kom så ud og forkæl dig selv - har du ikke nogle veninder og venner du kan have det sjovt sammen med? Eller bare gør noget som gør dig glad :-) Op med modet pige, verden er bare hård engang imellem, og det tager tid at komme over en rigtig forelskelse ligegyldig hvor gammel man er.

Kram kram
maleren 44 år, Sydsjælland Skrevet 15/11/2010 22:52
Hej Jeg syndes at du, skal sætte dig ned, og skrive et brev til den kvinde, som du elsker så højt, kom ud med alle de følser du har over for hende, om du også sender det er op til dig, men jeg syndes at du skal sende det, så har du gjort alt det du kunne og så må du bede til at hun vil lytte til dig. Held og Lykke
knuz maleren
Pia27 30 år, Nordjylland Skrevet 16/11/2010 18:15
Du skriver at det er længe siden.. jeg ved ikke om det er fordi du ikke har mødt en pige/kvinde som du er blevet forelsket igen i til at det forsvinder... Tiden heler.. Har selv erfaret i kærlighed...
Wildwoman 23 år, København Skrevet 17/11/2010 21:32
tak for jeres svar. jeg mødte hende for snart et år siden. vi havde noget kørende, men det stoppede lidt igen. jeg havde det forfærdeligt med det, fordi jeg elskede hende så højt. jeg skrev derfor et brev til hende, som en forslog, men hun afviste mig og nægtede at vi overhovedet havde haft noget sammen.
maleren 44 år, Sydsjælland Skrevet 17/11/2010 22:14
Ja søde så er det jo ikke nemt. når I ikke har samme opfattelse af hvad der er sket.
BlødogButtet 37 år, Østjylland Skrevet 22/11/2010 17:46
Er også med på den med brevet.. - få sagt hvad du føler og tænker.. og tag det så derfra..

Held og lykke :)

Besvar indlægget

Del debatindlægget

Direkte link til dette indlæg:Kopier link | Del på Facebook

SMS Voxpop!

Hvor skal du hen på sommerferie?
Deltag! Send en SMS til 1220 m. teksten 'fly voxpop dit svar'.
Læs mere »
Flypeople ApS © 2006-2012