til alle jer danse glæde piger !!

latingirl 33 år, Odense Skrevet 25/08/2010 15:06

jeg holder et stort ZUMBA arrangement den 2. oktober på følgende adresse

pakhusgården rugårdsvej 36 b odense c
fra kl 10 til kl 18

hvad sker der?? åbningsfest for ZUMBA HOUSE
der vil være gratis sjovt zumba timer med de bedste latin instruktører, og smagsprøve på colombienske snacks
det er et åbent arrangement, så alle er velkommen til at tage venner med

i kan vinde en måneds gratis zumba på www.zumbahouse.dk
http://www.zumbahouse.dk
glæder mig til at byde jer alle velkommen!!!!
Majsmameluca 32 år, Vestsjælland Skrevet 25/08/2010 15:49
Tak vil da prøve at se om jeg kan finde til Odense den 2. Oktober lyder drøn spændende tak for indbydelsen knus fra majse
kommamus 32 år, København Skrevet 26/08/2010 23:41
wow hvor lyder det fedt! Ville klart komme hvis jeg boede i Odense stadigvæk! Du må komme til Kbh og lave noget lignende :)
Goddess 25 år, København Skrevet 27/08/2010 11:10
i virkeligheden lyder det meget interessant og spændende og føler mig fristet til at prøve :-)
nu kan jeg dog godt huske alle de smækre tøser der vrider sig elegant rundt i tv-shop reklamen for Zumba. med det i tankerne så kan jeg nemt forestille mig at virke som klumpe-dumpe på et dansegulv med det høje tempo *gg*
jeg har fundet mig en intro-video i Zumba på nettet så senere i dag tænker jeg på at forsøge mig lidt frem, og hvis jeg ikke ligner en total klovn.. så kan det godt være jeg skal til odense. kan da også være jeg prøver at lokke kommamus med her fra kbh. så kan vi jo få en udflugt ud af det :-D
Goddess 25 år, København Skrevet 27/08/2010 11:10
i virkeligheden lyder det meget interessant og spændende og føler mig fristet til at prøve :-)
nu kan jeg dog godt huske alle de smækre tøser der vrider sig elegant rundt i tv-shop reklamen for Zumba. med det i tankerne så kan jeg nemt forestille mig at virke som klumpe-dumpe på et dansegulv med det høje tempo *gg*
jeg har fundet mig en intro-video i Zumba på nettet så senere i dag tænker jeg på at forsøge mig lidt frem, og hvis jeg ikke ligner en total klovn.. så kan det godt være jeg skal til odense. kan da også være jeg prøver at lokke kommamus med her fra kbh. så kan vi jo få en udflugt ud af det :-D
Majsmameluca 32 år, Vestsjælland Skrevet 27/08/2010 12:19
Hey må jeg ik komme med jer hvis i tar der over ? ;0)
Goddess 25 år, København Skrevet 27/08/2010 18:43
Absolut. Dansepiger kan man aldrig blive for mange af :-)
Majsmameluca 32 år, Vestsjælland Skrevet 27/08/2010 22:22
Tak søde glæder mig du siger det blir sgi da edder sjovt at slå baller e sammen og få den til at svinge hele numsen og resten af kroppen gynger med hihi
kommamus 32 år, København Skrevet 30/08/2010 10:48
ja det kunne være vi skulle lave en udflugt ud af det.. :)
Majsmameluca 32 år, Vestsjælland Skrevet 31/08/2010 08:11
Det ku da være så sjovt
Majsmameluca 32 år, Vestsjælland Skrevet 08/09/2010 09:15
Nå piger nu nærmere det sig den 2. Oktober og skal til at arrangerer hvis vi skal til Odense sammen da jeg skal finde barnepige og sådan planlægge at jeg har bil så vil meget gerne vide om vi har aftaler om at tage til Fyn og danse el ej så jeg ikke står med en spildt weekend alene igen knus fra majse
Majsmameluca 32 år, Vestsjælland Skrevet 14/09/2010 09:39
Ok det tar jeg for når i ikke svarer at vi så ik tar afsted den 2. Oktober ikke også ? ;0)

Besvar indlægget

Del debatindlægget

Direkte link til dette indlæg:Kopier link | Del på Facebook

SMS Voxpop!

Hvor skal du hen på sommerferie?
Deltag! Send en SMS til 1220 m. teksten 'fly voxpop dit svar'.
Læs mere »
Flypeople ApS © 2006-2012