alishah 36 år, København Skrevet 21/08/2010 11:44 Hvor er i alle skønne piger fra københavn? der er så mange som søger en
god vininde til at dele livets glæder i og uden for sengen - hvor fiinder jeg een?
måske nogen af jer har lyst til at mødes eller tag i byen med mig?
Har forladt det udenlanske miljø - mistet gamle venner og familie - søger nogen gode vininder at dele tanker og oplevelser med
glæder mig til at høre fra dig knus

Er ikke fra København men vil meget gerne have en god veninde der fra adligevel tar 45 min at komme ind og besøge dig så ik så galt men du er da meget velkommen til at kontakte mig søde knus fra majse

syntes alle piger siger de søger veninder og alle skriver..."skriv til mig" men ingen tager skridtet...:) er der nogle der har fundet god venskaber herinde...alås virkelig en veninde(r) man kan stole på osv?

Tiljamoon 24 år, Storkøbenhavn Skrevet 23/08/2010 07:25 NØRREBROTØZ: jeg har mødt nogen, men det er da ikke kommet til rigtig venskab endnu, da jeg syntes det er svært at finde en der ikke dømmer en på bare det mindste problem... men håber da jeg snart finder en rigtig veninde...

MACKENZIE- Ja rigtige veninder burde ik dømme en...De kan sige deres mening på en pæn måde...men burde stadig acceptere en som man er. På nogle punkter syntes jeg faktisk at fyre er lidt nemmere at omgås med... :)

Hej har i ikke tid til at komme et smut på landet til lidt veninde hygge og se om man kunne sammen spille spil de nogle gode film tage hundene med ud på besøg få noget rigtig land luft smiler er alene med hund og børn så kunne være hyggeligt med lidt besøg og tøse snak smiler knus fra Majse

Hov har fri her de næste par dage så skriv endelig hvis i har tid til at kigge forbi til hygge veninde komsammen

Nørrebro tøs kunne være sjovt at mødes mit initiativ her til dig hvis du har lyst til at komme lidt væk fra byen

Alischa jeg vil meget gerne prøve at høre fra dig tror der er et friskt pust over dig som jeg vil kunne li smiler så skriv det er du så velkommen til

nfuchs 23 år, Nordsjælland Skrevet 24/08/2010 12:09 Jeg har personligt selv mødt en af mine bedste veninder herinde.. det er altså ikke helt umuligt

kommamus 32 år, København Skrevet 26/08/2010 23:45 Jeg vil rigtig gerne finde en god veninde - savner helt vildt at have sådan én.. dem jeg har er spredt over hele landet (og verdenen) - så føler min meget veninde-løs :(

Bulle 21 år, Vestjylland Skrevet 27/08/2010 07:10 #10
Kender godt følelsen ..

Tiljamoon 24 år, Storkøbenhavn Skrevet 27/08/2010 08:32 Nørrebrotøz: ja bestemt, har selv altid haft masser af drengevenner, men det bliver lidt kedeligt da det ikke er alle drenge der gider at shoppe, hyggesnakke etc. de kan ikke lige fylde det område ind som en veninde kan :)

mackenzie...Det vil jeg give dig ret i...også er det heller ik lige alt man kan fortælle sinne drengevenner:)

Nej men trist i ik har lyst til at komme lidt ud for København og ha venner det er 45 min med bil smiler

Nico 21 år, København Skrevet 03/09/2010 10:58 #10
Har det på samme måde...