Halløjsa alle!
I dag på arbejde kom vi til at snakke om trivsel på arbejdspladsen. De små ting i hverdagen, som gør at man går glad på arbejde og glad hjem, også selv om det har været en travl, vanvittig, hektisk, telefoner-kimer-i-et-væk dag.
Det giver en ganske god debat, og med ét siger én af vores mange elevere "Jeg synes det kunne være rart om man bare fik et "tak" ind imellem".
Det synes jeg da i grunden ikke er for meget forlangt af sine kollegaer, som man både i opgangstider og spare-kriser skal trækkes med.
Da jeg kommer hjem, åbner min mail og denne dejlige side, ja, så falder mit stemningsleje lidt...
Havde i går sendt lidt breve afsted til diverse interessante personer, konstateret de var læst og vedkommende havde være online siden hen. Efter dagens debat tænker jeg jo så at det da heller ikke i privat livet er for meget med et "tak" i ny og næ. "Tak for interessen, men... "... Det kræver ikke så meget, at give en tilbage melding, men for nogen fylder det at vente på den, mere end man måske erkender/ ved.
Så derfor, my dear lady's, if you will.... , er der hermed givet en opfordring videre til at svare på eventuelle henvendelser, kort og godt, både her og hidset.
Ønsker alle en god aften!
Knus Tornerose.