Hvad vil I helst have... Ærlige mænd eller fakes?

Terapeuten 38 år, København Skrevet 17/04/2010 12:10

Hej piger,

Jeg er en mandelig terapeut, der kom forbi ved et tilfælde og blev nysggerig på hvad I finder på at snakke om når I er fri for mænd.

Jeg faldt over et indlæg om selvtillid og ville gerne hjælpe (jeg er terapeut og har en masse at byde på når det kommer til kluder i følelserne)

For at kunne besvare indlæget blev jeg bedt om at oprette en profil.
- Det gjorde jeg (Og valgte 'mand' som køn - da jeg jo ikke havde nogle skumle eller skjulte bagtanker)

I min profil skrev jeg hvorfor jeg var her - for at give en hjælpende hånd med noget jeg virkelig ved en masse om. Og at jeg håbede at I ville acceptere min tilstedeværelse - når nu jeg ikke var her for andet end at blive klogere på kvinder og hjælpe hvor jeg kunne.

Jeg skrev mit indlæg om selvtillid og surfede lidt vidre.
Og 'bum' så var min profil slettet.

Og her tænker jeg så...
Hvis jeg nu var en af de mænd der bare vil snage, lokke billeder ud af jer eller noget andet der burde forgå på et site der er for begge køn.
Så ville jeg da oprette en fake profil og 'go about my business'.

Så mit spørgsmål til jer er "Hvad vil I helst have... Ærlige mænd eller fakes?"

For mænd skal nok komme ind - spørgsmålet er om de er ærlige eller fake'er sig ind.

Jeg har foreslået Flygirls at lave en funktion der tillader 'mande profiler' men hvor I som brugere kan dømme profilen 'Ude' eller 'Inde'.

Og får en mand så flere 'Ude' end 'Inde' stemmer så slettes profilen automatisk.

På den måde slipper I for helt så mange fakes - samtidig med at de (jeg ved godt vi er få) mænd der faktisk vil byde ind (ikke fordi ve er mænd men fordi vi har noget af værdi at tilføre) kan være til gavn for jer alle.

Og det vil jo være jer der dømmer om vi er til gavn.

Anyways...
Det kan godt være det er fint med de fakes der er og det lever I med - og at mit forslag er ligegyldigt eller helt hul i hovedt.
- I don't know - det er op til jer.

Men synes du det er en god idé med en 'Ude'/'Inde' funktion så skriv til Flygirls og giv din mening tilkende.

Jeg vil gerne komme tilbage på sitet hvis der er stemning for det.

Allervenligst
Martin

- En ærlig mand, der elsker kvinder - men er ligeglad med at se nøgenbilleder hvis han skal lyve sig til dem ;-)

Du kan læse mere om hvem jeg er på...
http://www.solidfoundation.dk
Terapeuten 38 år, København Skrevet 17/04/2010 12:21
Du kan se mit indlæg om selvtillid på

http://flygirls.dk/link/blog/3877

Så kan du se på om du synes det er interesandt at have en som mig med i jeres forum.

Allervenligst
Martin
Kathrine123 19 år, Østjylland Skrevet 17/04/2010 17:37
Fint indlæg Martin. Men hvis Flygirls skal være for begge køn, må de da vist hellere lave domænenavnet om :-) Selvom jeg personligt synes det er hyggeligst det bare er kvindeforum... Og undskyld, men jeg griner altså lidt af du stiller spørgsmålet om hvad vi snakker om, hvis der ingen mænd er xD Tror du mænd er det eneste debatemne kvinder har i hovedet.. eller? :D hehe

- Venlig hilsen Kathrine. :)
maleren 44 år, Sydsjælland Skrevet 17/04/2010 21:13
Hans profil er slettede det er en sidde kun for kvinder
Majsmameluca 32 år, Vestsjælland Skrevet 19/04/2010 08:52
Synes det er godt med en side kun for Quinder her undskyld men sådan har jeg det men tænker ærlighed i alle tilfælde kommer man længst med hos mig og det gælder for mig både mænd og kvinder;0)

Besvar indlægget

Del debatindlægget

Direkte link til dette indlæg:Kopier link | Del på Facebook

SMS Voxpop!

Hvor skal du hen på sommerferie?
Deltag! Send en SMS til 1220 m. teksten 'fly voxpop dit svar'.
Læs mere »
Flypeople ApS © 2006-2012