Hey
Nu kan jeg se at der er mange der beskylder hinanden for at være fakes (der er sikkert også mange fakes imellem). Synes at der burde blive indført man kan få et såkaldt "100% stempel" som mange andre dating sider bruger. Man sender et billede ind af sig selv med en seddel hvor der står ens brugernavn og så kan webmasteren smække et 100% stempel på ens profil så der ikke er nogen tvivl! Synes egentlig at det er underligt at det ikke bliver brugt her, da det nærmest er standard alle andre steder.

bambus 41 år, Nordjylland Skrevet 25/11/2009 14:19 øøøø.... og det forhindre en i at sætte et falsk billede på???
Nu fatter jeg sku minus!!!

AwesomeXD 18 år, Vestsjælland Skrevet 25/11/2009 14:57 Altså at man tager et billede af sig selv hvor man holder et stykke papir hvor ens brugernavn står på?
Det giver en del mere mening

bambus 41 år, Nordjylland Skrevet 25/11/2009 16:24 jow jow...
men stadig.. man kan vel sagtens finde en "lækker sild" på nettet og sætte ens brugernavn på!!!
- altså jeg ved det ikke.. men noget gøjemøj med de fakers.
BASTA BUM

Saphiira 21 år, Nordjylland Skrevet 25/11/2009 16:36 Nej, fordi personen skal jo HOLDE ET PAPIR ...hvor brugernavnet står...
Ergo kan man ikke være faker..

maleren 44 år, Sydsjælland Skrevet 25/11/2009 22:44 har i ikke hørt om billede manipulation det kan saksen lade sig gøre siger min fotograf som har sin egen hjemme sidde.

Saphiira 21 år, Nordjylland Skrevet 25/11/2009 23:06 Jo.. det ka det da, men billede kommer til at se sært ud...

AwesomeXD 18 år, Vestsjælland Skrevet 25/11/2009 23:32 #6: Jo sel.f kan det lade sig gøre, men der er nok ikke ligeså mange der vil gøre det..
Det er jo en del nemmere at nakke et billede fra nettet og så ligge ind, end at skulle til at redigere en hel masse i det