a gain 18 år, København Skrevet 27/09/2009 21:46 Tænker bare der hvor der står at man skal vælge hvilken hdfarve man har; er det så ikke et nderligt svar at der står normal hudfarve? Der er vel hvilkensomhelst hudfarve? Eller er det lys, fordi flertallet af danske mennesker er lyse, og denne side er for folk der bor i danmark?
Der er nok ikke lagt noget nderligt i det, men jeg syntes bare det er et ufattelig underlig svarmulighed. :D
Og i seksualitet mangler vi en "anden seksualitet" mulighed :D
Dejlig side ellers!!!

a gain 18 år, København Skrevet 27/09/2009 21:48 0#
- Min U-knap er lidt i stykker, så der hvor der mangler bogstaver er den nok u (:

MeSexy 18 år, Nordsjælland Skrevet 28/09/2009 12:33 Det har du ret i at der er for lidt svarmudligheder :)
Hvorfor mangler vi en "anden seksuliet" mulighed? Som hvad? :)

Luucky 22 år, Fyn Skrevet 09/10/2009 16:36 det har du faktisk ret i... Normal hudfarve ? -hehe .. ja hvad er det... når man ikke er ternet,plettet eller stribet? Hehe
.. lidt til tanke der:)

JoeyPigen 17 år, Vestsjælland Skrevet 11/10/2009 23:27 Det er faktisk lidt skørt ja.. Men sødt profil billede

wantlove 23 år, København Skrevet 16/10/2009 15:17 ja jeg syns skku også at det var en underlig mulighed.. nu jeg selv afrikaner.. men syns også at valget mellem mørk eller sort er weird.. der er da ingen der er bokstavligt talt sort!!!!
jeg synes enten kan man vælge at være caucasion eller negroid eller asiater.. ikke lt det farve palet lort..

Rabbitkid 18 år, København Skrevet 24/10/2009 00:22 Det tog mig lige hundrede år og en ny profil at svare; andre seksualiteter, som dække for at man enten ikke vil sige det eller at man hører til Aseksualitet, eller en af de anderledes "queer"-seksualiteter.. (:
Godt! Lad os få gjort noget ved de der underlige muligheder, for vi har alle normale hudfarver!!!