datingside, nej?

Preciosa 25 år, Storkøbenhavn Skrevet 17/10/2008 15:37
Jeg vil bare høre om Flygirls ikke længere er en datingside for kvinder?
maleren 44 år, Sydsjælland Skrevet 17/10/2008 20:14
jo det er den hvis man selv vil det
Novella 25 år, Vestsjælland Skrevet 18/10/2008 14:57
Det er den sådan set ikke nej :)

Men der er stadig en del der tror det, så ja, det er nok ikke umuligt at finde en pige/pige herinde.
shicks 23 år, Storkøbenhavn Skrevet 19/10/2008 15:20
det er ikke direkte en dating side nej men med de muligheder man har for at gøre opmærksom på at man søger en anden pige er det nok lige så god en mulighed som når man søger veninder
Preciosa 25 år, Storkøbenhavn Skrevet 20/10/2008 20:47
Altså mener bestemt den var det i starten, altså da den startede op... - men så ændrede den fuldstændig udseeende og tror også indholdet er blevet ændret meget.
Man har f.eks. ikke mulighed for at skrive at man søger en kæreste.. Synes jeg at jeg husker at man kunne i starten.
Novella 25 år, Vestsjælland Skrevet 22/10/2008 12:59
#4: Det er rigtigt, det var det i starten. Så var der vist ikke nok på siden, og de skal jo bruge reklame pengene, så de lavede den om til veninde side. Nu har de så helt glemt os herinde. Og der sker aldrig en skid. Er moderator btw. Betyder ikke jeg ved vildt meget mere end jer andre. Men JEG kan ikke engang få fat på ejeren af siden. Når jeg skriver svare han ikke. Jeg overvejer at slette min profil. For så er girlfriend da en bedre side :)
Anonymus 23 år, Østjylland Skrevet 22/10/2008 16:54
Novella -

Synes du virkelig at selve siden Girlfriend er et bedre sted? Rent brugermæssigt er det langt bedre, men selve siden er idiotisk bygget op, mener jeg. Jeg synes at det er alt for langt ude at siden er blandet sammen med Boyfriend - for det er jo tydeligt at se at det er Boyfriend-delen der er den mest dominerende. Bare se chatten. Jesus :P
Novella 25 år, Vestsjælland Skrevet 22/10/2008 17:08
#6: Når ja, det syntes jeg også er ret irriterende. MEN foretrækker stadig at være derinde. Syntes ikke der sker vildt meget herinde mere ;)

Men jo, enig med dig i girlfriend og boyfriend burde være hver sin side.
Preciosa 25 år, Storkøbenhavn Skrevet 22/10/2008 23:31
Synes heller ikke Flygirls virker tiltrækkende længere!
- Og derfor foretrækker jeg også Girlfriend, men dermed ikke sagt at den er bedre. Men dens formål er bedre.
Jeg var HELT vildt med Flygirls i starten, og der brugte jeg slet ikke Girlfriend.

Boyfriend og Girlfriend er også det samme. Det eneste der skifter er navnet i dit hjørne og farven. Men som I selv sagde er chatten det samme, og det er samme når i oploader billeder, så skriver den også boyfriend. Det er fordi det ikke er to seperate hjemmesider, som jeg også synes det burde være. Både for bøssernes skyld og VORES!. ;)

Men de lesbiske er åbenbart ikke så vigtige....
Novella 25 år, Vestsjælland Skrevet 23/10/2008 17:54
Ja, det går ned af bakke for flygirls. Desværre :S Der er også en del der vælger at slette deres profiler efterhånden. Vi mangler lidt nye tiltag herinde. En chat f.eks, det er sagt før, men der sker intet...

Besvar indlægget

Del debatindlægget

Direkte link til dette indlæg:Kopier link | Del på Facebook

SMS Voxpop!

Hvor skal du hen på sommerferie?
Deltag! Send en SMS til 1220 m. teksten 'fly voxpop dit svar'.
Læs mere »
Flypeople ApS © 2006-2012